SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Business marketing management : B2B
Avtorji:Hutt, Michael D. (Avtor)
Speh, Thomas W. (Avtor)
Datoteke:URL http://websites.swlearning.com/cgi-wadsworth/course_products_wp.pl?fid=M20bI&flag=instructor&product_isbn_issn=9780324581676&disciplinenumber=415
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:FE - Fakulteta za energetiko
Ključne besede:enterprises, company performance, marketing, intercompany marketing, customer relationship, management, supply chain, marketing strategy, new products, services, electronic marketing, electronic commerce, planning, globalization, marketing channels, pricing, advertising, sales promotion, Internet, case study
Založnik:South-Western
Izvor:Mason (Ohio) [etc.]
UDK:339.13
URN:URN:SI:UM:DK:H5H3IEM6
COBISS_ID:18529510 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1149
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:podjetje, poslovanje podjetja, trženje, medorganizacijsko trženje, odnosi s strankami, management, preskrbovalne verige, strategija trženja, novi proizvodi, storitve, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, planiranje, globalizacija, tržne poti, oblikovanje cene, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, Internet, case study


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici