Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Modelling airport congestion charges
Avtorji:
Janić, Milan
(Avtor)
Datoteke:
http://dx.doi.org/10.1080/0308106052000340369
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano ()
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
This article deals with modelling congestion charges at an airport. In this context, congestion charging represents internalizing the cost of marginal delays that a flight imposes on other flights due to congestion. The modelling includes estimating congestion and flight delays, the cost of these delays and the efficiency of particular flights following the introduction ofa congestion charge. The models are applied to an airport / New York LaGuardia / to illustrate their ability to handle more realistic congestion scenarios as well as the nature of the congestion to be charged, the effectiveness of the congestion charge and a sensitivity analysis based on changes in the nature of congestion as well as characteristics of demand in terms of flight-aircraft type and airport capacity.
Ključne besede:
airport
,
congestion charging
,
queueing theory
,
diffusion approximation
,
New York LaGuardia airport
Leto izida:
2005
UDK:
656.7:519.6
COBISS_ID:
59023361
ISSN pri članku:
0308-1060
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YWA4XLON
Število ogledov:
728
Število prenosov:
47
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Transportation planning and technology
Skrajšan naslov:
Transp. plann. technol.
Založnik:
Gordon and Breach Science Publishers
ISSN:
0308-1060
COBISS.SI-ID:
26551552
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj