SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Variability analysis for effectiveness and improvement in classrooms and schools in upper secondary education in Slovenia: assessment of/for learning analytic tool
Avtorji:Zupanc, Darko (Avtor)
Urank, Matjaž (Avtor)
Bren, Matevž (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/978-961-6573-65-8/279-312.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Ključne besede:gathering data, data analysis tool, connecting formative and summative assessment, secondary level of formative assessment, classroom effectiveness
Leto izida:2007
UDK:371.26
COBISS_ID:6316563 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1427
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:zbiranje podatkov, orodje za analizo podatkov, povezovanje formativne in sumativne vloge preverjanja znanja, druga stopnja formativnega preverjanja znanja, učinkovitost v izobraževanju


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici