| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Relationship marketing : exploring relationship strategies in marketing
Avtorji:ID Egan, John (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pearsoneduc.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, market analysis, market relations, buyers, consumer, loyalty, marketing research
Kraj izida:London
Založnik:Financial Times
Leto izida:2001
PID:20.500.12556/DKUM-29027 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20605533 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FRN8SQVD
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:1486
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:kupci, trženje, tržna analiza, potrošnik, marketing, tržne raziskave


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici