| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strategic electronic marketing : managing e-business
Avtorji:ID Kleindl, Brad Alan (Avtor)
Datoteke:URL http://www.swcollege.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, electronic marketing, selling, selling by phone, telemarketing, telecommunications, data base, electronic commerce, information technology, distribution, market, supply, demand, systems, innovations, marketing strategy, management, business environment, legal aspect, ethics
Kraj izida:Cincinnati (OH)
Založnik:South-Western College Publishing
PID:20.500.12556/DKUM-29016 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:11801318 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BCLSHEEG
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:2411
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, marketing, elektronsko trženje, prodaja, prodaja po telefonu, telemarketing, telekomunikacije, baze podatkov, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, distribucija, trg, ponudba, povpraševanje, sistemi, inovacije, strategija trženja, management, poslovno okolje, pravni vidik, etika


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici