| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Strategic electronic marketing : managing e-business
Avtorji:Kleindl, Brad Alan (Avtor)
Datoteke:URL http://www.swcollege.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, electronic marketing, selling, selling by phone, telemarketing, telecommunications, data base, electronic commerce, information technology, distribution, market, supply, demand, systems, innovations, marketing strategy, management, business environment, legal aspect, ethics
Založnik:South-Western College Publishing
Izvor:Cincinnati (OH)
UDK:339.13
COBISS_ID:11801318 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BCLSHEEG
Število ogledov:1210
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, marketing, elektronsko trženje, prodaja, prodaja po telefonu, telemarketing, telekomunikacije, baze podatkov, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, distribucija, trg, ponudba, povpraševanje, sistemi, inovacije, strategija trženja, management, poslovno okolje, pravni vidik, etika


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici