| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Global marketing management : a European perspective
Avtorji:Keegan, Warren J. (Avtor)
Schlegelmilch, Bodo B. (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pearsoneduc.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, international marketing, marketing strategy, export, market mechanism, globalization, business environment, creativity, economic aspect, social aspect, culture, segmentation, goal, positioning, international competition, logistics, business communication, trends, world, European Union, textbooks, case study
Leto izida:2001
Založnik:Financial Times
Izvor:London [etc.]
UDK:339.5
COBISS_ID:11386598 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WHSZTSWR
Število ogledov:1441
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, mednarodno trženje, izvoz, tržni mehanizem, globalizacija, poslovno okolje, ustvarjalnost, ekonomski vidik, družbeni vidik, kultura, segmentacija, cilj, proizvodi, pozicioniranje, mednarodna konkurenca, logistika, poslovno komuniciranje, management, trendi, svet, Evropska unija, učbeniki, primeri, case study


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici