| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Marketing theory : a student text
Avtorji:Baker, Michael John (Urednik)
Datoteke:URL http://www.itbp.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works
Leto izida:2000
Založnik:Business Press
Izvor:London [etc.]
UDK:339.13
COBISS_ID:20106845 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XKIXSS5S
Število ogledov:1264
Število prenosov:75
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici