| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Internet marketing : strategy, implementation and practice
Avtorji:Chaffey, Dave (Avtor)
Mayer, Richard (Avtor)
Johnston, Kevin (Avtor)
Ellis-Chadwick, Fiona (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pearsoneduc.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Priročnik (v)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:business, Internet, marketing, computer application, marketing strategy, informations, marketing planning, marketing channels, marketing structure, World Wide Web, promotion, electronic commerce, electronic transactions, success of business operation, efficiency, retail sale, future, forecasting, development, business decision-making
Leto izida:2000
Založnik:Financial Times
Izvor:London [etc.]
UDK:339.13
COBISS_ID:20083549 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YZMTSFBF
Število ogledov:1169
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:poslovanje, Internet, uporaba računalnika, marketing, strategija trženja, trženje, informacije, tržno planiranje, tržne poti, tržna struktura, WWW, promocija, elektronsko poslovanje, elektronski denar, uspešnost poslovanja, učinkovitost, prodaja na drobno, prihodnost, predvidevanje, razvoj, poslovne odločitve


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici