| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The business of ecommerce : from corporate strategy to technology
Avtorji:May, Paul (Avtor)
Datoteke:URL http://www.cup.cam.ac.uk
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Priročnik (v)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:new economy, enterprises, corporations, electronic commerce, interactions, virtual reality, retail sale, competition, customer, globalization, information technology, computer networks, internet, World Wide Web, HTML, Hypertext Markup Language, client/server, models, application, business strategy
Leto izida:2000
Založnik:Cambridge University Press
Izvor:Cambridge (UK)
UDK:004.7
COBISS_ID:11205350 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XSUEIRJ9
Število ogledov:1123
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The business of e-commerce
Ključne besede:nova ekonomija, podjetje, korporacije, elektronsko poslovanje, interakcije, navidezna resničnost, prodaja na drobno, konkurenca, potrošnik, globalizacija, informacijska tehnologija, računalniške mreže, internet, WWW, HTML, Hypertext Markup Language, odjemalec/strežnik, client/server, modeli, aplikacija, poslovna strategija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici