| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications
Avtorji:Jones, John Philip (Urednik)
Ogilvy, David (Oseba ali ustanova, ki ji je knjiga (rokopis) posvečena)
Datoteke:URL http://www.sagepub.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Zbornik (z)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:advertising, agencies, business, USA, legislation, mass media, medium, mass communication, ethics, executives, sales promotion
Založnik:Sage Publications
Izvor:Thousand Oaks (CA)
UDK:659.1
COBISS_ID:19245149 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JICBRXIR
Število ogledov:872
Število prenosov:70
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oglaševanje, reklama, agencije, poslovanje, ZDA, zakonodaja, množični mediji, mediji, komuniciranje, etika, strokovnjaki, prodaja, promocija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici