| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Marketing channels : a management view
Avtorji:Rosenbloom, Bert (Avtor)
Datoteke:URL http://www.hbcollege.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, marketing channels, systems, business environment, development, marketing strategy, management, partnership, products, promotion, logistics, labour efficiency, electronic commerce, international business, case study
Založnik:#The #Dryden Press
Izvor:Fort Worth (TX) [etc.]
UDK:339.13
COBISS_ID:10100710 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:69YDJNIX
Število ogledov:1223
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, marketing, direktno trženje, neposredna prodaja, tržne poti, sistemi, cilj, poslovno okolje, razvoj, strategija trženja, management, partnerstvo, proizvodi, promocija, logistika, delovna uspešnost, elektronsko poslovanje, mednarodno poslovanje, učbeniki, case study, primeri


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici