| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working model
Avtorji:Ogden, James R. (Avtor)
Datoteke:URL http://www.prenhall.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje
Založnik:Prentice Hall
Izvor:Upper Saddle River (New Jersey)
UDK:339.13
COBISS_ID:18519389 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H2EL83PZ
Število ogledov:816
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici