| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Data disk to accompany Marketing research : a problem-solving approach
Avtorji:ID Sudman, Seymour (Avtor)
ID Blair, Edward (Avtor)
Datoteke:URL http://www.mhhe.com/business/marketing
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:computer disk, data disc, computer application, marketing, market research, market analysis, problem solving, data, sampling, data base, information systems, information sources, questionnaires, analysis, Internet, computer networks, new products, development, TQM, problem solving
Kraj izida:[Boston (Mass.) [etc.]
Založnik:McGraw-Hill
PID:20.500.12556/DKUM-28360 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:5073436 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LUVFORRC
Opomba:Sistemske zahteve: To access, insert disk for Apple computer
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:2116
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:računalniške diskete, uporaba računalnika, trženje, marketing, tržne raziskave, tržna analiza, reševanje problemov, podatki, vzorčenje, baze podatkov, informacijski sistemi, informacijski viri, vprašalniki, analiza, Internet, računalniške mreže, novi proizvodi, razvoj, TQM, reševanje problemov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici