| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketing research : a problem-solving approach
Avtorji:ID Sudman, Seymour (Avtor)
ID Blair, Edward (Avtor)
Datoteke:URL http://www.mhhe.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, market research, market analysis, problem solving, data, sampling, data base, information systems, information sources, questionnaires, analysis, ethics, Internet, computer networks, new products, development, TQM, problem solving
Kraj izida:Boston (Mass.) [etc.]
Založnik:McGraw-Hill
Leto izida:1998
PID:20.500.12556/DKUM-28359 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:5072668 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CYUN0VFM
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:3078
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, marketing, tržne raziskave, tržna analiza, reševanje problemov, podatki, vzorčenje, baze podatkov, informacijski sistemi, informacijski viri, vprašalniki, analiza, etika, Internet, računalniške mreže, novi proizvodi, razvoj, TQM, reševanje problemov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici