| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Marketing research : a problem-solving approach
Avtorji:Sudman, Seymour (Avtor)
Blair, Edward (Avtor)
Datoteke:URL http://www.mhhe.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, market research, market analysis, problem solving, data, sampling, data base, information systems, information sources, questionnaires, analysis, ethics, Internet, computer networks, new products, development, TQM, problem solving
Leto izida:1998
Založnik:McGraw-Hill
Izvor:Boston (Mass.) [etc.]
UDK:339.13
COBISS_ID:5072668 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CYUN0VFM
Število ogledov:1365
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, marketing, tržne raziskave, tržna analiza, reševanje problemov, podatki, vzorčenje, baze podatkov, informacijski sistemi, informacijski viri, vprašalniki, analiza, etika, Internet, računalniške mreže, novi proizvodi, razvoj, TQM, reševanje problemov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici