| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Covert advertising in the context of media ethics on the example of Slovenian press
Avtorji:Tomažič, Tina (Avtor)
Jurišić, Jelena (Avtor)
Datoteke:URL http://med-dij.com/MedDij4/067-82%20MD4%20Medijski%20dijalozi%20-Tomazic.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Ključne besede:covert advertising, press, newspapers, profit, ethics, media
Leto izida:2009
UDK:659.3
COBISS_ID:13678870 Novo okno
ISSN pri članku:1800-7074
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LFFHOZKB
Število ogledov:1380
Število prenosov:45
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Medijski dijalozi
Založnik:Elit - Ekonomska laboratorija za istraživanje tranzicije
ISSN:1800-7074
COBISS.SI-ID:12734480 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Prikriveno oglašavanje u kontekstu medijske etike na primjeru slovenskog tiska
Ključne besede:prikrito oglaševanje, tisk, dnevni časopisi, dobiček, etika, mediji


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici