| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The use of micro-simulation in determining the capacity of a roundabout with a multi-channel pedestrian flow
Avtorji:Tollazzi, Tomaž (Avtor)
Lerher, Tone (Avtor)
Šraml, Matjaž (Avtor)
Datoteke:URL http://en.sv-jme.eu/scripts/download.php?file=/data/upload/SV_JME_54(2008)05_334_346_Sraml.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The main purpose of this paper is to analyse the influence of the multi-channel pedestrian flow on the capacity of the one-lane roundabout, using discrete simulation methods. The proposed model is based on the theory of the expected time void between the units of pedestrian traffic flow, which have the priority when crossing the arm of the roundabout. The proposed model represents an upgrade of the previous research in the field of modelling traffic flows in the one-lane roundabout. While the previous model of the pedestrian crossing is handled as the single-channel system in which the pedestrians arrive randomly from one side of the pedestrian crossing only, the proposed model deals with the multi-channel system in which the pedestrians arrive randomly from both sides of the pedestrian crossing. In thi sway the mathematical model can better illustrate the real conditions. The previous model considers only the disturbances of entry traffic flow of motorised vehicles caused by the pedestrian flow crossing the roundabout arm. The proposed model considers the disturbances caused by the circular traffic flow of motorised vehicles as well. A simulation analysis has been conducted on the roundabout at Koroška Street in Maribor, in which the counting of the motorised traffic flow and the pedestrian flow has been performed in the morning peek hour. The results of the analysis have indicated a high reserve of the capacity for pedestrians who arrive from the left and right sides of the roundabout with regard to motorised vehicles in the analysed arm of the roundabout. The real reserve of the capacity would otherwise be smaller in case of enlargement of the motorised vehicle flow in the future. Nevertheless it would be high enough for an undisturbed traffic flow of motorised vehicles through the roundabout to be possible. The presented methodology represents a practicable and adaptable tool for planning the roundabout capacity in practice and for the sensitivity analysis of individual variables on the throughput capacity of the roundabout.
Ključne besede:roundabout, pedestrian flow, traffic flow modeling, simulation models
Leto izida:2008
UDK:625.739:656.142
COBISS_ID:12305174 Novo okno
ISSN pri članku:0039-2480
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RHEW9THY
Število ogledov:1548
Število prenosov:37
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Strojniški vestnik
Skrajšan naslov:Stroj. vestn.
Založnik:Zveza strojnih inženirjev in tehnikov Slovenije [et al.]
ISSN:0039-2480
COBISS.SI-ID:762116 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba mikro-simulacije pri določanju zmogljivosti krožišča z upoštevanjem večkanalnega prehoda za pešce
Opis:Glavni namen prispevka je analiza vpliva večkanalnega sistema toka pešcev na zmogljivost enopasovnega krožišča z uporabo diskretne simulacijske metode. Predlagani model temelji na teoriji pričakovane časovne praznine med enotami prometnega toka pešcev, ki imajo pri prečkanju kraka krožišča prednost pred motornimi vozili. Predlagani model predstavlja nadgradnjo predhodnih raziskav na področju modeliranja prometnih tokov v enopasovnem krožišču. Medtem ko je v predhodnem modelu prehod za pešce obravnavan kot enokanalni sistem v katerega prihajajo pešci naključno samo iz ene strani prehoda za pešce, je v tem modelu prehod za pešce obravnavan kot večkanalni sistem, v katerega prihajajo pešci naključno iz obeh strani prehoda za pešce. S tem je doseženo, da matematični model še bolje ponazarja dejansko dogajanje. Predhodni model je upošteval le motnje, ki na uvoznem prometnem toku motornih vozil povzroča tok pešcev, ki prečka krak krožišča, nadgrajeni model pa upošteva tudi motnje zaradi krožečega toka motornih vozil. Simulacijska analiza je bila izvedena na krožišču, ki se nahaja na Koroški ulici v Mariboru, kjer so bile v jutranji konični uri izvedene meritve prometnega toka motornih vozil in pešcev. Rezultati analize so pokazali sorazmerno veliko teoretično rezervo zmogljivosti za pešce, ki prihajajo iz leve in desne strani krožišča glede na dejansko stanje prihoda motornih vozil v analiziranem kraku krožišča. Dejanska rezerva zmogljivosti bo sicer manjša v odvisnosti od povečanja toka motornih vozil v prihodnosti, vendar pa bo še vedno dovolj velika, da bo omogočen nemoten prometni tok motornih vozil skozi krožišče. Predstavljena metodologija predstavlja uporabno in prilagodljivo orodje za načrtovanje zmogljivosti krožišč v praksi in analizo vpliva posameznih spremenljivk na propustno sposobnost krožišča.
Ključne besede:krožišča, tok pešcev, modeliranje prometnih tokov, simulacijski modeli


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici