| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko delo
Avtorji:ID Breznik, Natalija (Avtor)
ID Logožar, Klavdij (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Breznik_Natalija_i2006.pdf (1,25 MB)
MD5: 3E94216084EDCE14545647F9A5EE61A1
PID: 20.500.12556/dkum/bb1084bc-5ec2-4e55-a221-0594dec45078
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve
Kraj izida:Ptuj
Založnik:[N. Breznik]
Leto izida:2006
PID:20.500.12556/DKUM-25576 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:9208348 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XVNYQDZ1
Datum objave v DKUM:30.05.2012
Število ogledov:1898
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici