| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Tržno komuniciranje in analiza blagovne znamke Bauli na slovenskem trgu : diplomsko delo
Avtorji:ID Pečar, Dejan (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Pecar_Dejan_i2006.pdf (2,95 MB)
MD5: 2F57D32DCBBF49394A7D9D77F42E3EF6
PID: 20.500.12556/dkum/8fc1b10d-cd0a-4d67-9f95-3c501218ca3c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:komuniciranje, tržna analiza, blagovne znamke, vrednost, tržne poti, prehrana, prehrambena industrija, SWOT analiza, trg, segmentacija, tržne raziskave, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, Italija, organiziranost, oglaševanje, ekonomska propaganda, predstava, distribucija, potrebe
Kraj izida:Izola
Založnik:[D. Pečar]
Leto izida:2006
PID:20.500.12556/DKUM-25530 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:9160220 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FXLIFUTU
Datum objave v DKUM:30.05.2012
Število ogledov:1865
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici