| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično delo
Avtorji:ID Pirc, David (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mumel, Damijan (Komentor)
Datoteke:.pdf SPEC_Pirc_David_i2006.pdf (4,53 MB)
MD5: 4577D6FE92C279FA6151923675A33755
PID: 20.500.12556/dkum/66327560-f4eb-4e73-863f-0845ec7cda8c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi
Kraj izida:Celje
Založnik:[D. Pirc]
Leto izida:2006
PID:20.500.12556/DKUM-25464 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:9036828 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KAVTOASA
Datum objave v DKUM:30.05.2012
Število ogledov:2228
Število prenosov:99
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici