| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The quality of relational exchanges and its impact on marketing strategies - a buyer's perspective in food industry in Slovenia
Avtorji:Iršič, Matjaž (Avtor)
Datoteke:URL http://www.theibfr.com/ARCHIVE/ISSN-1941-9589-V6-N2-2011-5-31-11.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Leto izida:2011
UDK:339.138
COBISS_ID:10704924 Novo okno
ISSN pri članku:1941-9589
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GHK1OESF
Število ogledov:1752
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Global Conference on Business & Finance proceedings
Založnik:The Institute for Business and Finance Research
ISSN:1941-9589
COBISS.SI-ID:10703644 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, trženje, nakup, nabava, strategija trženja, Slovenija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici