| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrt marketinškega komuniciranja za program kuhalnih aparatov Gorenje : specialistično delo
Avtorji:ID Krajnc, Natalija (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mumel, Damijan (Komentor)
Datoteke:.pdf SPEC_Krajnc_Natalija_i2007.pdf (1,27 MB)
MD5: 9D3FFADE10657B79A4986CFD0CA2A7C5
PID: 20.500.12556/dkum/87f962a2-8f3d-4224-980f-1283fa3a3859
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, marketinški splet, tržno planiranje, promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketing mix, povezanost, komercialno poslovanje, interno komuniciranje, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi, procesi, apli
Kraj izida:Velenje
Založnik:[N. Krajnc]
Leto izida:2007
PID:20.500.12556/DKUM-24751 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:9172252 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6CNJZZSZ
Datum objave v DKUM:30.05.2012
Število ogledov:2977
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communications plan for cooking appliances Gorenje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici