| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv prodajnega okolja na počutje obiskovalcev : magistrsko delo
Avtorji:Peček, Tina (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pecek_Tina_i2009.pdf (2,18 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:storitve, prodajalne, oblikovanje, okolje, poslovno okolje, zaznavanje, osebna prodaja, barve, prodaja, prostor, pospeševanje prodaje, osebje, uporabniki, ocenjevanje, odločanje, vedenje, psihologija potrošnika, vrednotenje, modeli, zanesljivost, meritve, odjemalec, zadovoljstvo, metodologija, nakup, dejavnost, predstava, panoge dejavnosti, komercialno poslovanje, povezanost, podpora, merila, razvoj, vrednost, ponudba, integracijski procesi, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, orodja
Leto izida:2009
Založnik:[T. Peček]
Izvor:Ljubljana
UDK:658.8
COBISS_ID:9953308 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BA0EJVWX
Število ogledov:1472
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer's responses to the selling environment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici