| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SOCIALNI MEDIJI V SLOVENIJI, PRIMER OPERE MARIBOR
Avtorji:Gorenšek, Klemen (Avtor)
Zajc, Melita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Gorensek_Klemen_2012.pdf (1,52 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V zadnjih letih se vedno bolj pojavlja rek: »Če nisi na socialnih medijih, ne obstajaš.« Kaj socialni mediji sploh so? Koliko smo na njih prisotni Slovenci? Koliko, če sploh, se na njih pojavlja institucija, ki pooseblja najvišjo raven kulture na Slovenskem, Opera Maribor?Ali je sploh pomembno za njen ugled, obisk predstav, da se na socialnih medijih pojavlja? Odgovori na ta vprašanja so predmet te diplomske naloge. Prvi del povzema zgodovino razvoja interneta ter socialnih medijev, jih definira in klasificira. Nadaljevanje naloge pa predstavlja konkretno stanje prisotnosti Opere Maribor na najpopularnejših socialnih medijih v Sloveniji, ter preko raziskave ugotavlja njene priložnosti.
Ključne besede:komunikacija, kultura, Opera Maribor, socialni mediji, Slovenija
Leto izida:2012
Založnik:[K. Gorenšek]
Izvor:Maribor
UDK:316.77(043.2)
COBISS_ID:16221462 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MN2EXDDC
Število ogledov:8090
Število prenosov:212
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SOCIAL MEDIA IN SLOVENIA, THE CASE OF OPERA MARIBOR
Opis:In recent years the saying: “If you are not a part of social media network, you do not exist.” appears ever more often. What is social media? How much are Slovenians a part of it? How much, if at all, Opera Maribor, a representative of the highest cultural level in Slovenia, present in social media? Is it at all necessary for it to be in social media – for its reputation, attendance of productions? The answers to those questions are the main subject of this thesis. The first part is about the development of the internet and social media history. It defines and classifies social media. Furthermore the concrete state and presence of Opera Maribor on the most popular social media in Slovenia is represented, and through a research, it finds the establishment’s opportunities.
Ključne besede:communication, culture, Opera Maribor, social media, Slovenia


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici