| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Dinamičen razvoj trga osebnih avtomobilov in strategija trženja družbe BMW v Sloveniji : diplomsko delo
Avtorji:Puhek, Peter (Avtor)
Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Puhek_Peter_i2008.pdf (499,94 KB)
MD5: 9FE20D87E4B1404345E23D09A94ED639
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:avtomobilska industrija, trg, pozicioniranje, značilnosti, mednarodni trg, dinamični modeli, strategija trženja, mednarodno trženje, povezanost, pospeševanje prodaje, kupci, integracija, poslovno okolje, zakonodaja, blagovne znamke, identiteta, poslovno sodelovanje, prodajna politika, tržne poti, Evropa, Slovenija, Evropska unija, mednarodno podjetje, podjetje, trgovec, management, komuniciranje, priložnosti, modeli, oblikovanje, organizacijske strukture, predstava, praksa, rešitve, prilagajanje, pa
Leto izida:2008
Založnik:[P. Puhek]
Izvor:Maribor
UDK:339.5
COBISS_ID:9640988 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8OXSKVMJ
Število ogledov:1757
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici