| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Oblikovanje strategije in taktike marketinga na odprtem energetskem trgu : magistrsko delo
Avtorji:Štumpfl, Polona (Avtor)
Radonjič, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stumpfl_Polona_i2008.pdf (2,09 MB)
MD5: 394047D0C33837071A49F38A6F418032
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:marketing, trženje, strategija trženja, storitve, inženiring, elektrotehnika, energetika, električna energija, elektroindustrija, dejavnost, podjetje, družba, tržne raziskave, strateško upravljanje, poslovno okolje, struktura, oblikovanje, tržna analiza, plini, teorija, praksa, tržno planiranje, tehnika, poslovno sodelovanje, kooperacija, integracija, organizacijske strukture, organizacijski sistemi, cilj, tržni sistemi, aplikacija, trg, SWOT analiza
Leto izida:2008
Založnik:P. Štumpfl]
Izvor:Slovenj Gradec
UDK:339.13
COBISS_ID:9535004 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CBE13YTF
Število ogledov:1774
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategy and tactics of marketing in open energy market


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici