| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:DRAMATIZACIJA V VRTCU Z RAZVIJANJEM SOCIALNIH KOMPETENC
Avtorji:ID Belec, Jasmina (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Belec_Jasmina_2012.pdf (5,87 MB)
MD5: F801F14AFCA3FE239637A8B27E925A6E
PID: 20.500.12556/dkum/f3144110-14f0-47de-bacb-1f496ace1e44
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomske naloge sta na podlagi strokovne literature opredeljena lutka in njen pomen v predšolskem obdobju, kako jo lahko uporabimo. V nadaljevanju je predstavljen otrokov razvoj ob igri z lutko, socialni razvoj otroka ob dramskih dejavnostih in razvoj socialnih kompetenc pri predšolskem otroku. Pri teoretičnem delu je dodano še poglavje, kako s komunikacijo preko lutk razvijamo socialne kompetence v vrtcu. Namen praktičnega dela je bila priprava dramatizacije »O, polžu, ki je kupoval novo hiško«, pri kateri smo s pomočjo lutk in z različnimi dejavnostmi razvijali socialne kompetence pri otrocih v skupini. Prav tako smo želeli otrokom omogočiti več preživetega časa z lutkami. Predstavljene so tako priprave za izvajanje načrtovanih dejavnosti, z natančno zastavljenimi cilji, potekom dela, kakor tudi evalvacije. Dodan je tudi slikovni material, ki je nastal ob izvajanju dejavnosti v vrtcu Križevci pri Ljutomeru, v starostni skupini 4–6 let. V projekt je bila vključena tudi mlajša skupina otrok, in sicer 3–4 let. Projekt je zajemal enajst priprav, v katere so bila vključena vsa vzgojna področja s Kurikuluma. Priprava dramatizacije je trajala štiri tedne. Otroci so z navdušenjem in z zanimanjem sodelovali prav pri vseh vodenih dejavnostih, ki smo jih pripravili. Pri tem smo jih usmerjali, spodbujali in jim pomagali pri uresničitvi njihovih idej, zamisli, želja. S projektom smo dosegli svoj namen in na podlagi različnih motivacij z lutkami in drugimi dejavnostmi razvili socialne kompetence v skupini predšolskih otrok ter s tem otrokom ponudili prijetno izkušnjo.
Ključne besede:Predšolska vzgoja, otrok, lutka, socialni razvoj otroka, komunikacija, socialne kompetence, projekt, dramatizacija, medpodročne povezave.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Belec]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-23121 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:19196680 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9M82GDG6
Datum objave v DKUM:12.06.2012
Število ogledov:6443
Število prenosov:730
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DRAMATIZATION IN KINDERGARTEN WITH DEVELOPING OF SOCIAL COMPETENCES
Opis:In theoretical part of my diploma work the puppet and its meaning and usage in pre-schooling period on the basis of professional literature are defined. Continuously, a child′s development according to the game with a puppet, social development of a child besides drama activities and development of social competences of a pre-school child are introduced. There is also a chapter about developing of social competences with communicating to a puppet in kindergarten. The purpose of practical work was a dramatization:" About a snail who was buying a new house." With the help of puppets we developed social competences with different activities of children in a group. We also wanted the children would be able to spend more free time with puppets. There are also the preparations for performing of planned activities with exactly set aims, the procedures of work and evaluations. There is also a photo material added, which originated from the time of activities in Krizevci pri Ljutomeru kindergarten, age group 4−6 years. The group of younger children from 3−4 years took part in the project too. There were 11 teachers preparations included from all the educational curriculum areas present. The preparation of dramatization lasted 4 weeks. The children were enthusiastic and they cooperated with interest at all guided activities we prepared. We directed, encouraged them and helped them with realizing their ideas, thoughts and wishes. With this project we achieved our aim. We developed social competences in the group of kindergarten children onthe basis of different motivations with puppets and other activities. We also offered a nice experience for children.
Ključne besede:pre-schooling education, child, puppet, social development of a child, communication, social competences, project, dramatization, interactional connections.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici