| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVEDBA SISTEMA ZA PODPORO UPORABNIKOM
Avtorji:ID Mirtič, Janez (Avtor)
ID Rajkovič, Vladislav (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mirtic_Janez_2012.pdf (3,01 MB)
MD5: D6F27A6C5C5EB40F74FF1A711F91FC25
PID: 20.500.12556/dkum/8597cc45-c566-4a1d-9d63-1633e9a756d1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Veliko podjetij, ki nudi podporo uporabnikom, le-to izvaja ročno ali s pomočjo računalniških preglednic. V diplomskem delu je izveden postopek informatizacije podpore uporabnikom. S pomočjo modela informatizacije in analize obstoječih orodij je izdelana programska rešitev sistema za podporo uporabnikom. Rezultat naloge je programska rešitev sistema za sledenje napakam. Praktičen primer uporabe rešitve je prikazan na primeru aplikacije Helpdesk, ki jo uporablja Bolnišnica Golnik. Informatizacija sistema za podporo uporabnikom omogoča avtomatizacijo določenih procesov in izboljšuje izrabo človeških virov, ki se zaradi razbremenitve z administrativnimi procesi lahko učinkoviteje ukvarjajo s samim procesom reševanja določenih zahtev.
Ključne besede:sistem za podporo uporabnikom, sistem za sledenje težavam, model informatizacije, razvojno okolje, sistem za upravljanje s podatkovno bazo
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22825 Novo okno
COBISS.SI-ID:7033107  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3PBLP2EJ
Datum objave v DKUM:01.08.2012
Število ogledov:1472
Število prenosov:103
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPLEMENTATION OF HELPDESK SYSTEM
Opis:Many companies, that offer helpdesk support, do it manually or using computer worksheets. A proces of informatization of helpdesk system is created in the diploma. Using an informatization model with analysis of different development tools can help creating a software solution for user helpdesk support. The result of the diploma is a software solution for issue tracking system. Practical example of several processes is shown on the application Helpdesk, that is used in the institute Bolnišnica Golnik. The informatization of helpdesk allows users to automate certain processes and improves the utilization of human resources, who because of decreasi in the administrative processes, can more effectively deal with the very process of solving certain issues.
Ključne besede:helpdesk system, issue tracking system, informatization model, development environment, database management system


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici