| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:GLASBENE PREFERENCE PREKMURSKIH IN ŠTAJERSKIH PETOŠOLCEV
Avtorji:Kosednar, Andrej (Avtor)
Črčinovič Rozman, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kosednar_Andrej_2012.pdf (434,94 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Izraz glasbena preferenca označuje človekova nagnjena do določene glasbene zvrsti. Ker je v današnji masovni glasbeni industriji ogromno glasbenih zvrsti, se pojavlja vprašanje, katere so tiste zvrsti glasbe, ki jih ljudje največ preferirajo. V diplomskem delu nas zanimajo glasbene preference prekmurskih in štajerskih petošolcev. Pri celostnem razvoju so osvetljene funkcije glasbene vzgoje, glasbeno razvojne značilnosti ter glasbene preference. Namen empirične raziskave, v katero je vključenih 100 prekmurskih in 100 štajerskih petošolcev, je bil raziskati, kakšne so glasbene preference teh učencev. Anketne vprašalnike smo primerjali glede na spol in kraj bivanja anketiranca. Uporabljena je deskriptivna metoda empiričnega pedagoškega raziskovalnega dela. Rezultati glede na spol kažejo, da obstajajo statistično pomembne razlike v kvantiteti poslušanja glasbe v družbi prijateljev, poslušanju glasbe v krogu družine, doma ter v všečnosti glasbenih zvrsti. Glede na kraj bivanja obstaja razlika v poznavanju nekaterih glasbenih zvrsti in všečnosti glasbenih zvrsti. Če gledamo na splošno, je tako enim kot drugim najljubša tuja zabavna glasba, raziskava tudi prikazuje, da ni razlik v vzrokih za poslušanje njim najljubše glasbene zvrsti glede na spol in kraj bivanja, saj kot najpomembnejšega oboji navajajo melodijo. Ugotovili smo, da tudi predadolescenti glasbene zvrsti poznajo in preferirajo različno, podobno kot njihovi vrstniki po svetu. Za večje poznavanje in preferiranje različnih glasbenih zvrsti bi bilo potrebno otrokom predstaviti in večkrat predvajati različno glasbo.
Ključne besede:glasba, glasbene preference, glasbene zvrsti, funkcije glasbene vzgoje, glasbeni razvoj otroka
Leto izida:2012
Založnik:[A. Kosednar]
Izvor:Maribor
UDK:373.3(043.2):78
COBISS_ID:19177480 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BI1GCZJE
Število ogledov:1439
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FIFTH-GRADERS' MUSICAL PREFERENCES OF PREKMURJE AND ŠTAJERSKA
Opis:Musical preference signifies people's tendency to certain type of music. Today's musical industry produces many types of music and the question is, which type of music people prefer. The diploma thesis shows the musical preferences of pupils that attend fifth grade of primary school in Prekmurje and Štajerska. The emphasized functions of musical education and integrated development are the characteristics of musical development and musical preferences. The purpose of empirical research that includes 100 of fifth grade pupils in Prekmurje and 100 in Štajerska is to investigate their musical preferences. We have compared the questionnaires according to sex and place of living. The descriptive method of pedagogical research has been used. The results according to sex have shown that there is statistically significant differencs in the quantity of the music listened among friends, in the family and what types of music they like. According to place of living there is a difference in knowing and liking different types of music. In general they mainly like foreign music and there is not much difference in reasons for listening to their favourite type of music according to sex and place of living. The most important for them is melody. We have also found out that the teenagers know different types of music and have various preferences just like their peers all over the world. To acquaint pupils with different types of music and to make them prefer it, we should present them different types of music and make them listen to them.
Ključne besede:music, musical preferences, types of music, functions of musical education, musical development of pupils


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici