Naslov: | MODEL POUČEVANJA SPOZNAVANJA SVOJEGA MESTA MARIBOR ZA UČENCE PETEGA RAZREDA |
---|
Avtorji: | ID Miteva, Nataša (Avtor) ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UNI_Miteva_Natasa_2012.pdf (2,39 MB) MD5: 31DF08D207602622E5FADA7799F71B18 PID: 20.500.12556/dkum/1bc1ed25-6c63-4894-b034-4d9cdf884b70
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Pričujoče diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov – teoretičnega, empiričnega in praktičnega. V začetnem delu predstavljamo sodobne metode poučevanja, učni predmet Družba in kratek pregled zgodovine mesta Maribor. Sledijo rezultati anketiranja učencev petega razreda ene izmed mariborskih osnovnih šol o poznavanju zgodovine njihovega mesta, kjer ugotavljamo, da anketiranci zgodovine svojega mesta ne poznajo najbolje. Ob pomoči metode izkustvenega pouka v nadaljevanju predstavljamo model seznanjanja učencev s preteklostjo mesta Maribor in opozarjamo na težave, ki s(m)o jih ob delu imeli. Ker je po učnem sprehodu sledilo ponovno anketiranje učencev, predstavljamo tudi rezultate le-tega. Ugotavljamo statistično značilne zveze v znanju oziroma védenju učencev pred in po učnem sprehodu. |
---|
Ključne besede: | sodobne metode poučevanja, predmet Družba, mesto Maribor, učni sprehod |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Miteva] |
---|
Leto izida: | 2012 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-22684 |
---|
UDK: | 37(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 19107080 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:U6K4DHMU |
---|
Datum objave v DKUM: | 07.05.2012 |
---|
Število ogledov: | 2037 |
---|
Število prenosov: | 220 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (1 glas) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |