| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV STORITEV DOBREGA POČUTJA V WELLNESS CENTRU ZALA V NARAVNEM ZDRAVILIŠČU TOPOLŠICA
Avtorji:Slemenšek, Romana (Avtor)
Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Slemensek_Romana_2012.pdf (1,16 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:- le 25 % hotelskih gostov obiskuje Wellness center Zala - ne znajo tržiti svojih storitev, predvsem savn za invalide - ni dovolj promocije, saj uporabniki storitev večinoma izvejo za Wellness center Zala preko prijatelja
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: dobro počutje, segmentacija, uporabniki dobrega počutja, zadovoljstvo kupcev, SWOT analiza, analiza ankete
Leto izida:2012
Založnik:[R. Slemenšek]
Izvor:Topolšica
UDK:338.48
COBISS_ID:11089692 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SSI1LGD7
Število ogledov:1476
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USERS' SATISFACTION WITH WELNESS SERVICES OF THE WELLNESS CENTRE ZALA OF THE TOPOLŠICA HEALTH SPA
Opis:In the first section of this thesis, we examine the concept of wellness, its origins and what the meaning of well-being as tourism of a higher quality is. We also describe how to define the target market segments, user´s wellness profile and how performance of each tourism business depends on customer satisfaction. In the next section we briefly portray the history and present day of the Topolšica Spa d. d. We describe each of the program - market segments in Topolšica Spa and assign each its target group. We describe in detail Zala Wellness Centre services for individual elements of well being. With SWOT analysis for Wellness Centre Zala Topolšica we determine strengths, weaknesses, opportunities and threats. By analyzing the surveys we establish, whether users are satisfied with welfare services and the expertise and friendliness of wellness staff. In the final section we confirm or discard the hypothesis, determine the user profile for Zala Wellness Centre and we add our suggestions for improvement of business.
Ključne besede:wellness, segmentation, wellness users, customer satisfaction, SWOT analysis, questionnaires, analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici