SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OBVLADOVANJE IN PREPREČEVANJE KRIZE V PODJETJU
Avtorji:Zupanič, Matej (Avtor)
Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zupanic_Matej_2012.pdf (847,23 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Gospodarski in finančni pritisk sta glavna dejavnika v zadnjih letih, ki sta močno prizadela uspešnost številnih podjetij in posledično povzročila propad podjetij. Poslovodstvo je ključno pri reševanju in nadaljnjem obstoju podjetja, saj mora pravilno in pravočasno ukrepati, ko zazna in prepozna prve znake krize v podjetju. Kvaliteten nabor znanja in strokovno usposobljeni vodje so potrebni za uspešno obvladovanje in preprečevanje krize. Pomembno je poudariti, da je krizo lažje preprečevati kot pa zdraviti. Skozi diplomski seminar smo v teoretičnem delu opredelili pojem krize, kot jo opisujejo različni avtorji. Krizo smo razdelili po več vidikih oziroma načinih, definirali različne faze ter opredelili simptome in povode krize. Iz teoretičnega stališča smo našteli in razložili zunanje ter notranje vzroke za nastanek krize, opisali smo različne poglede na vodenje podjetja v krizi, navedli najpogostejše in najpomembnejše ukrepe za odpravo le-te ter opisali zdravljenje v primeru stečaja in prisilne poravnave. V praktičnem delu seminarja smo obravnavali podjetje Agis zavore d.d., kjer smo s politično-pravnimi, ekonomskimi, socio-kulturnimi in tehnološkimi dejavniki izvedli analizo okolja podjetja ter ugotavljali, kako vplivajo na samo podjetje. V raziskovanje smo vključili tudi SWOT analizo in analizo interesnih skupin. Na osnovi računovodskega izkaza izbranega podjetja smo s pomočjo Altmanovega obrazca, zgolj informativno presodili zdravje podjetja, analizirali poslovni izid ter navedli vzroke za negativen poslovni izid.
Ključne besede:znaki krize, obvladovanje in preprečevanje krize, faze krize, simptomi in povodi krize, notranji in zunanji vzroki krize, ukrepi za odpravo krize, zdravljenje krize.
Leto izida:2012
Založnik:[M. Zupanič]
Izvor:Ptuj
UDK:005.3
COBISS_ID:11134748 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1340
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONTROL AND PREVENTION OF CRISIS IN THE COMPANY
Opis:Economic and financial pressures are major factors that have severely affected the success of many enterprises and consequently led to the demise of a number of them. Management is a key factor in rescuing a company and ensuring its continued existence. It must take proper and timely action upon detecting the first signs of a company crisis. Qualitative selection of knowledgeable and professionally qualified managers is required to successfully manage and prevent crises. It should be emphasized that it is easier to prevent a crisis than heal one. The theoretical part of the diploma thesis presents the term crisis as defined by various authors. The term is divided according to a variety of aspects, such as type of crisis and various phases and symptoms and causes of a crisis. The thesis also presents the external and internal causes for the occurrence of a crisis explained from a theoretical point of view, various views regarding management of a company during a crisis, the most frequent and important measures for remedying a crisis and healing in the event of bankruptcy and forced settlement. The practical part of the thesis treated the company Agis zavore d.d. where using, an analysis of the company’s environment was carried based on political-legal, economic, socio-cultural and technological elements to establish its affect on the company. The research also included a SWOT analysis and analysis of interest groups. The company’s health and financial performance were analyzed using the accounting statements of the company and the Altman formula, and causes for the negative results given.
Ključne besede:signs of a crisis, crisis management and prevention, phases of a crisis, symptoms and causes of a crisis, internal and external causes of crisis, measures for remedying a crisis, healing a crisis.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici