| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VLOGA KRIZNEGA MANAGEMENTA PRI REŠEVANJU KRIZE V PODJETJU
Avtorji:ID Nikolić, Marinko (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Nikolic_Marinko_2012.pdf (241,46 KB)
MD5: 8AD7E55F037D970F9B90FE4ADEF8877E
PID: 20.500.12556/dkum/f68bfaa7-1c05-405d-9f50-846bae0a3a89
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi je predstavljena kriza v podjetjih z njenimi značilnostmi in načini obvladovanja. Kriza v današnjih časih ne prizanaša nobenemu, saj je v medijih vidno, da propadajo tudi nekoč velika in uspešna podjetja. V kolikor ostala podjetja ne želijo priti v krizo, je treba ponovno pregledati temelje podjetja in strategijo, katero so izbrali, saj so le dobri temelji in pravilna naravnanost podjetja preventivni ukrepi za preprečitev krize. Na dveh praktičnih primerih podjetij Vezenine Bled d.o.o. in Boni d.o.o., sem predstavil obvladovanje krize z ustrezno strategijo in ukrepi. Nekateri ukrepi se sprva ne zdijo logični, ampak je potrebno razumeti končni cilj kriznega managerja, da bi lahko razumeli tudi njegova dejanja. Opisan je način razmišljanja kriznega managerja, kateri se zelo razlikuje od razmišljanja progresivnih managerjev. Odločitve kriznega managerja morajo biti hitre in ciljno naravnane, on sam pa mora biti izredno fleksibilen glede na razvoj dogodkov pri reševanju podjetja.
Ključne besede:krizni management, kriza podjetja, Vezenine Bled d.o.o., Boni d.o.o., osnove podjetništva.
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Nikolić]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22509 Novo okno
UDK:005.3
COBISS.SI-ID:11094044 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EHWK1OEC
Datum objave v DKUM:04.06.2012
Število ogledov:1688
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CRISIS MANAGEMENT ROLE IN RESOLVING THE CRISIS IN COMPANY
Opis:In thesis is presented the crisis in the company with its characteristics and metods of control. The crisis in nowadays has no mercy, it is visible in the media that once large and prosperous companies are deteriorating. If other companies do not want to go head to head with crisis, they should review company bases and the strategy they have chosen. Good bases and proper orientation of the company are the best prevention measures to prevent crises. I presented control of the crisis with an appropriate strategy and actions on two practical cases of companies Vezenine Bled d.o.o. and Boni d.o.o.. Some measures may not seem logical at first, but it is necessary to understand the ultimate goal of a crisis manager, to understand his actions as well. There is also described the mindset of crisis manager which is very different from the thinking of progressive managers. Decisions of the crisis manager must be rapid and targeted. He has to be extremly flexible regarding the development in saving the company.
Ključne besede:crisis management, company crisis, Vezenine Bled d.o.o., Boni d.o.o., basics of entrepreneurship


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici