SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZOBRAŽEVANJE SPLOŠNE JAVNOSTI O PROCEDURAH IN O PRAVNO-FORMALNIH POSTOPKIH V PROCESU PRIPRAVE NA LET NA LETALIŠČU JOŽETA PUČNIKA
Avtorji:Belančič, Anita (Avtor)
Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Belancic_Anita_2012.pdf (3,27 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Vsak potnik, ki se poslužuje letalskega prometa, vstopa pred dejanskim letom v proceduro oskrbe potnikov. Ta procedura je prepletena s pravno-formalnimi postopki, ki jih je nujno potrebno izvesti pred dejanskim vkrcanjem potnika na letalo in proti želeni destinaciji. Prav ti postopki in procedure pa predstavljajo dokaj visoko raven discipline in formalnih postopkov, saj gre ne nazadnje za prestop državnih meja oziroma vstop v mednarodni prostor, preden se potnik vkrca na letalo. V diplomskem delu so predstavljeni procesi in procedure, v katerih se znajde vsak potnik, ki se poslužuje letalskega prometa. Da se te procedure lahko opravi kvalitetno in v doglednem času, pa je odvisno od osveščenosti oziroma izobraženosti potnika. Del raziskave tako predstavlja trenutne metode in tehnike, ki se uporabljajo v procesu izobraževanja potnikov in meri učinkovitost le teh. Vstop čim bolj izobraženega oziroma osveščenega potnika v proces pravno-formalnih postopkov predstavlja težnjo vseh udeležencev v tem postopku, tako potnikov, kot tudi služb, ki izvajajo te procedure. V diplomskem delu je tudi ta aspekt razložen in prikazan v smislu vplivov na posamezne akterje v procesih. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem – teoretičnem delu sem s pomočjo literature in virov na spletu na splošno predstavila izobraževanje splošne javnosti o procedurah in o pravno-formalnih postopkih v procesu priprave potnika na let na Letališču Jožeta Pučnika. Drugi – raziskovalni del pa predstavlja raziskavo učinkovitosti izobraževanja splošne javnosti o procedurah na letališču. Namen raziskave je ugotoviti, kako dobro je splošna javnost izobražena – osveščena o postopkih in procedurah. Za metodo raziskave sem uporabila metodo pisnega anketnega vprašalnika, ki sem ga razdelila med potnike. Anketa je bila razdeljena med 100 potnikov, ki so vstopali v proceduro, ki predstavlja predmet raziskave. Analiza odgovorov mi je služila kot osnova za odgovore na zastavljena vprašanja: na koga vpliva izobraževanje in osveščenost, na kaj vpliva izobraževanje in osveščenost, kako vpliva izobraževanje v proceduri priprave potnikov na let, izbrane metode in tehnike izobraževanja ter njihova učinkovitost. Raziskava nam je pokazala, da bi večja in boljša izobraženost potnikov pripomogla k hitrejši in manj zapleteni izvedbi procedur posameznih služb, ki delujejo na letališču.
Ključne besede:metode in tehnike izobraževanja, oskrba potnikov, Letališče Jožeta Pučnika, osveščenost potnikov.
Leto izida:2012
Izvor:Kranj
COBISS_ID:7050003 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:746
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EDUCATING GENERAL PUBLIC ABOUT GENERAL LEGAL AND FORMAL PROCEDURES IN PROCESS OF PREPARING THEM FOR FLIGHT ON AIRPORT JOŽE PUČNIK LJUBLJANA
Opis:Every passenger who uses air traffic as a mean of transport is entering the procedure of passenger handling before the actual flight. This procedure is intertwined with the legal and formal procedures that necessary need to be to be carried out before the actual boarding of the aircraft and to the routes of desired destination. It is these processes that represent a fairly high level of discipline and formality, as it is ultimately the crossing of state borders and entering into the international area before the passengers boards the plane. The graduate work presents the processes and procedures in which the passenger finds himself before entering air traffic-flying to the destination. In afford that these procedures can be done well and within a reasonable time is what depends on the awareness and education of the passenger. Part of the research also presents the current methods and a technique used in the process of educating passengers and measures the effectiveness of these. Entering the most educated and an aware passenger in the process of legal and formal processes represents the tendency of all participants in this process, both for passengers, as well as companies that perform this procedure. In the thesis, this aspect is explained and shown in terms of impact on individual actors in the process. The graduate work consists of two parts. The first - the theoretical part, where I am with use of literature and resources on the web, presenting education of passengers on the legal and formal procedures in the process of preparing a passenger on a flight at the airport Jože Pučnik. In the second part - the research part, I am presenting a research on educational effectiveness of the general public regarding the procedure at the airport. The purpose of this research is to study how well-educated general public is of the processes and procedures. For the research method I used a written questionnaire, which I distributed among travellers. I distributed a survey among 100 passengers who enter the procedure that is the subject of research. Analysis of the responses have served as the basis for answers to the questions: Who is affected by education and awareness, on whom the influences education and awareness, on what affects the education in procedure of preparation of passengers per flight, what are the training methods and techniques used and their effectiveness? The research has shown us that better educated passengers would be beneficiary to faster and less complicated procedure conducting services that are working on the airport
Ključne besede:Methods and techniques of educating, Passenger handling, Airport Jože Pučnik, Awareness of passengers.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici