| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RACIONALIZACIJA NAVODIL ZA UPORABO PRI DOBAVITELJU PODJETJA BSH HIŠNI APARATI D.O.O.
Avtorji:Skok, Klemen (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Skok_Klemen_2012.pdf (3,56 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Nabava je poleg proizvodnje in prodaje najpomembnejša poslovna funkcija tako v proizvodnem kot tudi v trgovinskem podjetju. Temeljna funkcija nabave je preskrba podjetja s surovinami, storitvami, energijo, pomožnim materialom, itd. Pravilna nabavna strategija je pogoj za nemoten proces proizvodnje. Tudi prihranki so v podjetju zelo pomembni, saj ohranjajo konkurenčno prednost podjetja. Pogoj za uspešno nabavo je poznavanje nabavnega trga, to je dobaviteljev in njihove ponudbe. Najpomembnejša področja raziskave nabavnega trga so povezana s ponudbo in povpraševanjem po materialu in storitvah in s tem povezanimi tržnimi gibanji. S poznavanjem omenjenega tudi dobivamo nove ideje, kaj lahko v določeni zadevi, še izboljšamo, naredimo z nižjimi stroški, oziroma prihranimo. Za uspeh podjetja so pomembne pravilne in pravočasne odločitve in neprestano prilagajanje tržnim zahtevam in iskanje racionalnejših rešitev. Nabava je v podjetju pomembna funkcija, prav tako pomembno pa je kvalitetno sodelovanje med vsemi službami v podjetju. Za uspešno nabavno poslovanje moramo odgovoriti na naslednja vprašanja: kaj kupiti, koliko kupiti, kdaj kupiti, pod kakšnimi pogoji kupiti, koliko plačati za nabavljeno blago in vedno znova iskati potenciale za doseganje prihrankov. Nabavna politika mora biti usklajena z delovanjem podjetja, njegovo zastavljeno politiko, z vodenjem in izvajanjem politike vsakega posameznega funkcijskega področja v podjetju. Najpogosteje se nabava nanaša na izbiro dobaviteljev, na izbiro sortimenta proizvodov, na izbiro nabavnih poti, višino nabavnih stroškov in velikost zaloge blaga, vedno znova pa prihaja v ospredje tudi iskanje potencialov za ustvarjanje prihrankov. Pri vseh teh funkcijah pa moramo izvajati kotrolo in analizo le-teh.
Ključne besede:Nabava, nabavni strategija, prihranek, konkurenčna prednost, nabavni trg, dobavitelji, ponudba, povpraševanje, nove ideje, nižji stroški, pravilne/pravočasne odločitve, nabavno poslovanje, nabavni pogoji, nabavne funkcije, nabavna politika, iskanje potencialov, kontrola in analiza nabavnih funkcij.
Leto izida:2012
Založnik:[K. Skok]
Izvor:Mozirje
UDK:658.7
COBISS_ID:11090204 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Y0ROBIGB
Število ogledov:1614
Število prenosov:212
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RATIONALIZATION OF USER MANUALS AT BOSCH AND SIEMENS HOME APPLIANCES SUPPLIER
Opis:Besides production and sales, procurement is the most important function of business both in a production and trading company. The basic function of procurement is supplying a company with raw materials, providing it with services, energy, support material, etc. The right procurement strategy allows a smooth production process. Also the savings of a company are of great importance as they maintain the company's competition advantage. The condition for a successful procurement is to know the upstream market, this is the suppliers and their offer. The most important fields of procurement market research are related to offers of and enquiries about material and services and market trends connected to these. By knowing the latter we get new ideas about what we can improve more in a certain case, what we can do with less expenses or save. For the company to be successful the right decisions realized in the right time are important, constant adapting to the demands of the market as well as searching for more rational solutions. In a company, procurement is an important function, however, it is also good cooperation among all services that is important. To be successful when doing business in the field of procurement we have to answer the following questions: what to purchase, how much to purchase, when to purchase, under what conditions to purchase, how much to pay for what we purchased, and constantly be looking for potentials to save as much as possible. The politics of procurement has to be harmonized with the functioning of the company, the politics it follows, with its management and carrying out the politics of each and every functional field in a company. Mostly procurement is related to the choice of suppliers, to the choice of range of products, to the purchasing costs and how big the stocks of goods are, however, time and again the search of potentials for creating savings is coming in the foreground. In all these functions we have to supervise and control as well as analyse these.
Ključne besede:Procurement, purchasing strategy, savings, competitive advantage, upstream market, suppliers, enquiries, new ideas, lower costs, right/timely decisions, business dealing with purchasing. purchasing conditions, purchasing functions, purchasing strategy, search of potentials, control and analysis of purchasing functions.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici