SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:DINAMIČNOST PODJETJA S PROUČITVIJO NJEGOVEGA RAZVOJNEGA IN KRIZNEGA STANJA
Avtorji:Jerenec, Miran (Avtor)
Belak, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jerenec_Miran_2012.pdf (608,49 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V magistrski nalogi smo za obravnavano zavarovalnico s pomočjo izbrane metode določili življenjsko fazo in krizno stanje ter ugotovili doseženo stopnjo njegove dinamičnosti. Nesporno je, da bo proučevano podjetje le s potrebno dinamičnostjo in sprotnim prilagajanjem kos vse zahtevnejšim izzivom, ki se obetajo v prihodnje. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični in aplikativni del. V teoretičnem delu smo pojasnili nastanek, rast in razvoj podjetja ter njegov življenjski cikel. Raziskavo smo nadaljevali s predstavitvijo izbranih razvojnih modelov podjetja, opredelitvijo kriz v življenjskem ciklu podjetja in z opisom idealnotipskega dinamičnega podjetja. Aplikativni del naloge smo zasnovali na študiji primera. Najprej smo opredelili zavarovalniško panogo s poudarkom na slovenskem zavarovalniškem sektorju, zlasti v kontekstu mednarodnega prostora in pogojih finančno-gospodarske krize. V nadaljevanju raziskave smo predstavili proučevano družbo, nato diagnosticirali fazo razvojnega cikla obravnavanega podjetja in analizirali dobljene rezultate. Kasneje smo se lotili ugotavljanja kriznega stanja zavarovalnice in ga sklenili s sintezo spoznanj. Zadnji del raziskave smo namenili ugotavljanju in analiziranju odstopanja dejanskega stanja dinamičnosti izbranega podjetja od ciljnega stanja dinamičnosti. Magistrsko nalogo smo sklenili s predlogi ukrepov za dinamizacijo obravnavane zavarovalnice.
Ključne besede:zavarovalnica, podjetje, življenjski cikel, rast podjetja, razvoj podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu, podjetniška kriza, dinamično podjetje
Leto izida:2012
Založnik:[M. Jerenec]
Izvor:Zavrh
UDK:005.4
COBISS_ID:11074332 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1607
Število prenosov:253
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPANY DYNAMISM AND A STUDY OF A COMPANY'S DEVELOPMENT AND CRISIS
Opis:In this master's thesis we have determined the stage of life and established the crisis of a studied insurance company using a selected method, and we have also determined which stage of dynamism it has achieved. It is beyond doubt that the company examined in this thesis will be able to adapt to increasingly demanding future challenges only by being sufficiently dynamic and by constantly adapting to current circumstances. This master's thesis consists of a theoretical and an applied part. The theoretical part explains the creation, growth and development of a company as well as its life cycle. The thesis then presents chosen development models for companies, identifies crises in corporate life cycle and describes the ideal type of a dynamic company. The applied part of the thesis is based on a case study. We have started out by defining the insurance sector with an emphasis on the insurance sector in Slovenia, especially in the context of the international environment as well as financial and economic crisis. The thesis then presents the company studied, diagnoses the stage of its development cycle and analyses the results obtained by research. Then it moves on to establish the state of crisis of the insurance company and finally offers a summary of research findings. The final part of the thesis deals with determining and analyzing the discrepancy between the actual dynamism of the selected company and its target dynamism. At the end of the master's thesis we propose measures to make the selected insurance company more dynamic.
Ključne besede:insurance company, company, life cycle, company growth, company development, pioneer company, growing company, mature company, company at a turning point, company crisis, dynamic company


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici