| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OGLAŠEVANJE MERCATORJEVE BLAGOVNE ZNAMKE ZDRAVO ŽIVLJENJE
Avtorji:Antolič, Teja (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Antolic_Teja_2012.pdf (942,79 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Oglaševanje v današnjem prostoru igra pomembno vlogo pri razvoju podjetja. Z njim lahko slednja dosežejo dolgoročno pozitivne učinke, ki se odražajo tako na povečanju prodaje, kot tudi pri nadaljnjem strateškem razvoju podjetja. Zaradi navedenih razlogov se podjetja odločajo za oglaševanje svojih izdelkov in storitev, saj želijo potrošnike prepričati da so njihovi proizvodi boljši od konkurenčnih, ter jih spodbuditi k nakupu. Tema diplomskega dela je oglaševanje Mercatorjeve blagovne znamke Zdravo življenje. Motiv za izdelavo dela je bil predvsem ugotoviti, kako učinkovito je oglaševanje blagovne znamke Zdravo življenje in ali oglaševanje vpliva na povečanje prodaje izdelkov ter na dvig prepoznavnosti izdelkov iz te linije. Teoretični del diplomskega dela predstavlja temeljna izhodišča oglaševanja in blagovne znamke, praktični del diplomske naloge pa predstavlja podjetje Mercator d.d. in oglaševanje njihove blagovne znamke Zdravo življenje. V praktičnem delu diplomske naloge sem spoznala različne segmente, povezane z blagovno znamko Zdravo življenje. Spoznala sem značilnosti same blagovne znamke Zdravo življenje, oglaševanje te linije izdelkov, kdo so ciljni potrošniki, kakšni so cilji, ki jih podjetje Mercator želi doseči s komunikacijo in katerih oglaševalskih medijev se v okviru komunikacije najpogosteje poslužujejo. Podjetje Mercator d.d. namenjajo veliko pozornosti oglaševanju blagovne znamke Zdravo življenje, saj želijo doseči jasno zastavljene cilje. Svoje izdelke in novosti ne le predstavljajo, ampak tudi seznanjajo potrošnike, da gre pri liniji blagovne znamke Zdravo življenje za zdravju prijaznejše izdelke. Sporočilo njihovih oglaševalskih akcij je, skrbite za svoje zdravje, ter se gibajte in zdravo prehranjujte. To sporočilo podajajo na zabaven in zanimiv način. V okviru raziskovanja sem se osredotočila na zadnjo, bolj odmevno oglaševalsko akcijo, ki je potekala meseca maja, leta 2008. Cilj omenjenih tržno-komunikacijskih aktivnosti je bil povečanje prodaje izdelkov linije trgovske znamke Zdravo življenje, dvig prepoznavnosti te linije ter utrjevanje ugleda Mercatorja kot trgovca, ki skrbi za zdravje svojih kupcev. Tržno-komunikacijske aktivnosti so vključevale oglase na televiziji, oglase v tiskanih medijih ter na internetu. Zaključne ugotovitve, do katerih sem prišla na podlagi rezultatov merjenja učinkovitosti oglaševanja blagovne znamke Zdravo življenje so bom na kratko povzela v nadaljevanju. Menim, da podjetje Mercator na pravilen in uspešen način spodbuja potrošnike k bolj zdravemu načinu življenja, kamor sodi tudi zdrava prehrana. Glede na podatke, pridobljene v podjetju Mercator, so z oglaševalsko akcijo iz leta 2008, zadovoljni z prodajnimi in komunikacijskimi cilji, razširili pa so tudi svojo ciljno skupino potrošnikov. Oglaševalska kampanja je bila torej učinkovita.
Ključne besede:oglaševanje, tržno komuniciranje, blagovna znamka Zdravo življenje, Mercator d.d., zdravje, potrošnik
Leto izida:2012
Založnik:[T. Antolič]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:11116060 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UE3HQIOO
Število ogledov:1580
Število prenosov:106
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERTISING MERCATOR'S BRAND ZDRAVO ŽIVLJENJE
Opis:Advertising in today's world plays an important role in the company’s development. With it, companies can achieve long-term positive effects, as reflected by the increase of sales, as well as by the further strategic development of the company. For such reasons, companies are deciding to advertise their products and services, as they strive to convince their costumers, that their products are better than the competitor’s and encourage them into purchasing. The topic of my diploma is advertising of Mercator’s brand 'Zdravo življenje' (Healthy living). The motive was to establish how effective is the advertising of the brand Zdravo življenje and if advertising has any impact on the increase of product sales and on the increase of awareness of this line of products. The theoretical part of the diploma represent the basic premises of advertising and brand, and the practical part of the diploma represents the company Mercator d. d. and advertising of their brand Zdravo življenje. In the practical part of the diploma I have learned about different segments related with the brand Zdravo življenje. I learned about the characteristics of the brand Zdravo življenje itself, about advertising of this product line, who the target customers are, what are the goals that company Mercator seeks to achieve with communication and which advertising mediums they most frequently use within the communication process. Company Mercator d. d. devotes considerable attention to advertising of the brand Zdravo življenje, as they aim to achieve clearly set goals. They do not only represent their products and innovations, but they also inform consumers that the line of products in the brand Zdravo življenje consists of health-friendly products. “Take care of you health, exercise and eat healthy” is their advertising campaign message. They present that message in a fun and interesting way. Within the research I focused on the latest, more high-profile advertising campaign, which took place in May, 2008. The aim of these marketing communication activities was an increase in sales from the line of products from the brand Zdravo življenje, to raise the awareness of this line and to establish the image of the company Mercator as a retailer, who takes care of their consumers health. Marketing communication activities included advertisements on television, in printed media and on the Internet. I will briefly summarize the conclusions to which I came based on the results of measuring the effectiveness of advertising of the brand Zdravo življenje below. I believe that the company Mercator encourages consumers to a healthier lifestyle, which also includes a healthy nutrition, in a correct and efficient way. According to the information acquired in the company Mercator, based on the campaign from the year 2008, they are satisfied with the sales and communication objectives, and they also expanded their target group of consumers. The advertising campaign was therefore effective.
Ključne besede:advertising, marketing communication, trade mark Zdravo življenje (Healthy living), Mercator d.d., health, consumer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici