Title: | Ptujska gimnazija |
---|
Authors: | ID Emeršič, Nina (Author) ID Rajh, Bernard (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UNI_Emersic_Nina_2011.pdf (948,05 KB) MD5: 60902B00239F1FCE5F8534A5838E6299 PID: 20.500.12556/dkum/a0009cee-9de2-476c-840f-81749930d1fd
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | FF - Faculty of Arts
|
---|
Abstract: | V diplomskem delu z naslovom Ptujska gimnazija je na začetku na kratko predstavljen razvoj gimnazij na Slovenskem, nato je posebna pozornost namenjena razvoju Gimnazije Ptuj od ustanovitve v 19. stoletju do 21. stoletja, učiteljskemu kadru, vpisu dijakov in predmetniku od 19. do 21. stoletja ter trdemu boju, ki se je bil za uveljavitev slovenskega jezika v njej.
Ptujska gimnazija je predstavljena skozi začetke šolstva na Ptuju, ko je bila izobraževalna ustanova v nemških rokah. V nadaljevanju je opisana krepitev narodne zavesti med ljudmi ter boj za slovenski jezik v gimnaziji pod vodstvom naprednih učiteljev in perspektivnih gimnazijcev. Po okupaciji je gimnazija predstavljena s poudarkom pomena njenega delovanja na razvoj mesta, prav tako so predstavljeni tudi pomembnejši učitelji in dijaki, ki so delovali in se izobraževali v njej. |
---|
Keywords: | Ključne besede:

•	Ptuj

•	gimnazija

•	učitelji

•	dijaki

•	predmetnik

•	slovenizacija

•	slovenski jezik

•	izobraževanje |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [N. Emeršič] |
---|
Year of publishing: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-21750  |
---|
UDC: | 93/94(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 18900488  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:FK1UP1IM |
---|
Publication date in DKUM: | 06.02.2012 |
---|
Views: | 4309 |
---|
Downloads: | 292 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | FF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |