| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PROCESNE IN INŠTRUMENTALNE POSEBNOSTI PLANIRANJA POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Avtorji:Vrzel, Martina (Avtor)
Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vrzel_Martina_2011.pdf (737,17 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Družinska podjetja predstavljajo velik delež podjetij v gospodarstvu. Njihov uspeh pa je odvisen od vizije in politike podjetja. Izhajajoč iz razvojne vizije smo opredelili politiko podjetja (poslanstvo, smotre in temeljne cilje). Za podjetje so izrednega pomena vrednote (ključnih udeležencev) podjetja, poznavanje priložnosti in nevarnosti kot tudi prednosti in slabosti. Usklajeni interesi lastnikov in vseh zaposlenih so prav tako pomemben dejavnik uspešnega poslovanja, kajti za uspešno poslovanje je potrebno zadovoljstvo obojih. Naloga je strukturirana v šest poglavij. Uvodnemu poglavju sledi drugo poglavje, v katerem smo opredelili značilnosti družinskega podjetja ter prednosti in slabosti. Pojasnili smo tudi življenjski cikel podjetja in lastništvo. V tretjem poglavju smo predstavili MER-ov model integralnega managementa ter posebnosti procesa in metod planiranja politike družinskega podjetja. Poglavje se končuje z družinsko ustavo. V četrtem poglavju smo predstavili proučevano podjetje Stiv-Horvat d.o.o. V petem poglavju smo proučili vrednote ključnih udeležencev, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje iz okolja. V tem poglavju smo tudi na osnovi raziskovalno-prognostičnih izhodišč oblikovali in zapisali predlog vizije in politike podjetja. Zadnje šesto poglavje pa je sklepno poglavje v katerem navajamo ključne ugotovitve magistrske raziskave.
Ključne besede:družinsko podjetje, značilnosti družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, MER-ov model integralnega managementa, politika podjetja, vizija, vrednote ključnih udeležencev, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, okolje podjetja
Leto izida:2011
Založnik:[M. Vrzel]
Izvor:Osluševci
UDK:005.5
COBISS_ID:10965020 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HSICGZYG
Število ogledov:1451
Število prenosov:384
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PROCESS AND INSTRUMENTS PARTICULARITIES OF POLICY PLANNING IN A FAMILY BUSINESS
Opis:Family businesses present large share in economy. Success of family business depent on vision and family policy. We determined business policy (mission, purposes and basic goals). For company is important: value of company (of key participants), knowing opportunity and danger, advantages and disadvantages. Harmonized interests of owners and all employees are important factor for successful business, also for successful business is necessary satisfaction of both (owners and employees). Master`s thesis have six chapter. In first chapter is introduction. In second chapter we wrote down features of family business, advantages and disadvantages. We described life cycle and ownership in family business. In third chapter we introduced MER-model of integral management. We also wrote specialities of method and processes of planning policy in family business. An the end of this chapter is family constitution. In fourth chapter is introduction of our investigated company Stiv-Horvat Ltd. In fifth chapter we studied company member value, companys advantages and disadvantages. We also studied possibilities and threats from environment of company. In fifth chapter we also, on the basis of research and prognostic origins, wrote a suggestion for company vision and policy of Stiv-Horvat Ltd. Sixth chapter is closing in which we wrote key finding of master`s research.
Ključne besede:family business, specialities of family business, life cycle of company, MER-model of integral management, company policy, company vision, company members values, advantages and disadvantages, possibilities and threats from environment, environment of company


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici