| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV KOORDINACIJE NA USTVARJANJE GIBALNIH ZNANJ PREDŠOLSKIH OTROK
Avtorji:Škrjanec, Beti (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Skrjanec_Beti_2011.pdf (1,19 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Povzetek Diplomsko delo z naslovom Vpliv koordinacije na ustvarjanje gibalnih znanj predšolskih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalna znanja in koordinacijo v predšolskem obdobju. V empiričnem delu smo na osnovi pedagoškega eksperimenta želeli ugotoviti vpliv koordinacija na ustvarjanje gibalnih znanj pri predšolskih otrocih. Pedagoški eksperiment je potekal v časovnem obdobju treh mesecev. Slučajnostni vzorec iz konkretne populacije predstavljajo pet let starih otroci. Otroci eksperimentalne skupine so imeli v času eksperimenta dvakrat tedensko gibalne načrtovane in vodene dejavnosti s poudarkom na koordinaciji. Postopek zbiranja podatkov je potekal v kvantitativni tehniki. Za pridobivanje podatkov o koordinaciji in gibalnih znanjih otrok smo uporabili baterijo devetih motoričnih testov. Podatke smo kvantitativno obdelali in analizirali z deskriptivno statistiko in bivariatno analizo, rezultate smo grafično in tabelarično prikazali. Na osnovi t-testa smo ugotovili, da načrtovane in vodene gibalne dejavnosti s poudarkom na razvijanju koordinacije pozitivno vplivajo na ustvarjanje gibalnih znanj predšolskih otrok.
Ključne besede:Ključne besede: predšolski otrok, gibalne sposobnosti, koordinacija, gibalna znanja, pedagoški eksperiment
Leto izida:2011
Založnik:[B. Škrjanec]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS_ID:18850312 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MNQG0LDS
Število ogledov:2155
Število prenosov:281
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPACT OF COORDINATION IN THE CREATION OF THE PHYSICAL SKILLS OF PRE-SCHOOL CHILDREN
Opis:Summary The research "The impact of coordination in the creation of the physical skills of preschool children" consists of theoretical and empirical work. In the theoretical part I present the momentum of knowledge and coordination of early childhood. In the empirical part based on pedagogical experiment I tried to determine the effect on the creation of motor coordination skills at preschool children. Pedagogical experiment was conducted over a period of three months. Coincidental sample is representing from concrete population of five-year olds. Children experimental group had at the time of the experiment twice weekly physical activity planned and managed with an emphasis on the coordination. The process of data collection was carried out in quantitative techniques. To obtain information on the coordination and motor skills of children I used nine selected motor tests. The data were processed and quantitatively analyzed using the Descriptive statistic and Bivariate analyze. Results were tabulated and displayed graphically. Based on the T-test, I found out that the planned and guided physical activities with a focus on developing to create a positive impact on the development of motor skills of preschool children.
Ključne besede:Keywords: preschool children, motor skills, coordination, motor knowledge, pedagogical experiment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici