| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Model uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije
Avtorji:Jesenek Bračko, Petra (Avtor)
Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Krašna, Marjan (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Jesenek_Bracko_Petra_2011.pdf (4,26 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Glavni namen magistrske naloge z naslovom Idejni model uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije je bil pripraviti model uporabe IKT pri pouku geografije, ki temelji na izobraževalnih ciljih sodobnega pouka geografije, prenovljenih učnih načrtih za geografijo in na izobraževalnih smernicah v 21. stoletju. Izhodišče je predstavljala empirična raziskava, izvedena med 95 osnovno- in srednješolskimi učitelji geografije v Sloveniji, ki je potrdila hipotezo naloge. Ta je predvidevala, da v Sloveniji učitelji geografije pri svojem delu in vzgojno-izobraževalnem procesu sicer uporabljajo sodobno informacijsko tehnologijo, vendar jih več kot tretjina meni, da so o možnostih njene aplikacije za poučevanje in učenje geografije premalo seznanjeni in vodeni in bi bil zato idejni model uporabe IKT pri pouku geografije dobrodošel in uporaben. Model uporabe IKT pri pouku geografije je nov raziskovalni prispevek na področju didaktike geografije. Učiteljem je pomemben predvsem zaradi predstavljenih načinov vključevanja sodobne tehnologije v pouk geografije in potrebne prilagoditve metod in oblik poučevanja.
Ključne besede:Učitelj, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), informacijska tehnologija (IT), model, pouk geografije, elektronska gradiva
Leto izida:2011
Založnik:[P. Jesenek Bračko]
Izvor:Maribor
UDK:91:37.091.3:004(043.2)
COBISS_ID:18841864 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FUWRYK49
Število ogledov:2754
Število prenosov:289
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Outline model of ICT use in geography class
Opis:Main purpose of this master’s thesis Outline model of ICT use in geography class was to prepare a model of use of ICT in geography class that bases on educational goals of modern geography, renewed curricula for geography and educational guidelines of the 21st century. The basis was an empirical study among 95 primary and secondary school teachers in Slovenia that confirmed the hypothesis of this master's thesis. It suggested that in Slovenia geography teachers in their teaching practice and in educational approaches use modern information technology, but more than one third believe that they are not well informed about it and guided through the possibilities of its application and therefore an outline model of ICT use in geography class would be welcome and useful. The model of ICT use in geography class is a new research contribution in the field of didactics of geography. It is a valuable help for teachers as it presents different ways of how to implement modern technology into geography class and the needed adaptation of the teaching forms and methods.
Ključne besede:teacher, information communication technology (ICT), information technology (IT), model, geography class, electronic records


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici