| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POMEN KOMUNIKACIJE V AMBULANTI SPLOŠNE MEDICINE
Avtorji:Topolič, Mateja (Avtor)
Pajnkihar, Majda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lahe, Milica (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Topolic_Mateja_2011.pdf (677,91 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Komunikacija s pacienti in sodelavci je sestavni del poklicnega delovanja medicinske sestre. Predstavljen je pomen profesionalne komunikacije v ambulanti Splošne medicine ter dejavniki, zaradi katerih pride do težav pri komunikaciji med medicinsko sestro in pacientom. Prav tako je opisan strukturni, procesni in rezultantni standard za sprejem pacienta v ambulanto Splošne medicine. Metodologija dela. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji z uporabo zaprtega tipa anketnega vprašalnika. Raziskovalni vzorec je vključeval 30 medicinskih sester in zdravstvenih tehnikov, ki so zaposleni v ambulantah Splošne medicine. Raziskava je potekala v zdravstvenem domu ter v javno- zasebnem zdravstvu. Rezultati raziskave. Z raziskavo smo dosegli zastavljene cilje, hkrati pa spoznali ovire za dobro in uspešno komunikacijo med medicinsko sestro in pacientom. Ugotovili smo, da anketiranci kot največjo oviro za uspešno komunikacijo med medicinsko sestro in pacientom pripisujejo pomanjkanju časa. Sledi obremenjenost z drugimi deli, pomanjkanje interesa, volje ter znanja. Raziskava je tudi pokazala, da je potrebno nuditi medicinskim sestram več izobraževanja oziroma strokovnega izpopolnjevanja iz področja komunikacije. Prav tako pa smo ugotovili, da se komunikacija s pacienti v ambulanti Splošne medicine na podeželju razlikuje od komunikacije v ambulanti Splošne medicine v mestu. Sklep. Komunikacija je proces oddajanja in sprejemanja sporočil med osebami. Je sredstvo, ki omogoča izmenjavo in posredovanje informacij. S pristopom, ki ga namenimo pacientu, lahko olajšamo oziroma odstranimo veliko ovir, ki bi motile obravnavo pacienta v ambulanti Splošne medicine.
Ključne besede:komunikacija, medicinska sestra, pacient, ambulanta Splošne medicine.
Leto izida:2011
Založnik:[M. Topolič]
Izvor:Maribor
UDK:614.253.5:316.47
COBISS_ID:1752228 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PCRUK3NR
Število ogledov:2119
Število prenosov:364
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPORTANCE OF COMMUNICATION IN A GENERAL PRACTICE CLINIC
Opis:Communication with patients and co-workers is a constituent part of professional activity of a nurse. The importance of the professional communication in a general medical clinic and the factors which cause difficulties in communication between a nurse and a patient are presented. Furthermore, structural, process and result standards for patient admission to a general medical clinic are described. Research methodology. The research is based on quantitative methodology using close-ended questionnaire. The research sample includes 30 nurses and medical technicians, who are employed at general medical clinics. The research has been done in a medical centre and public-private health care. The results of the research. The set aims were achieved with the research and, at the same time, the obstacles for good and successful communication between a nurse and a patient were recognized. It was discovered that in respondents’ opinion the major obstacle to successful communication between a nurse and a patient is the lack of time, followed by being overburdened with other work, the lack of interest, will and knowledge. The research has shown that it is necessary to offer nurses more education or updating of skills in communication. In addition, it was determined that the communication with patients at a general medical clinic in the countryside differs from the communication with patients in a city. Conclusion. Communication is a process of transmission and reception of messages between people. It is a means that enables the exchange and the transfer of information. An approach that is intended for a patient can ease or remove many obstacles, which would intrude on patient’s treatment at a general medical clinic.
Ključne besede:communication, nurse, patient, general medical clinic.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici