| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJALNA ANALIZA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU ABANKE VIPE D.D. TER NOVE LJUBLJANSKE BANKE D.D.
Avtorji:Fridl, Matej (Avtor)
Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Fridl_Matej_2011.pdf (2,57 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Iz prvega sklopa naloge izhaja, da je v zadnjem desetletju globalno gledano uporaba interneta dosegla zelo velik razmah, predvsem v manj razvitem svetu. Finančne institucije so v hipu zaznale veliko poslovno priložnost in tako začele masovno uvajati elektronske storitve, ki pa so jih ljudje začeli postopoma in previdno sprejemati, sedaj pa le te postajajo eno izmed glavnih orožij bank in predstavljajo njihovo konkurenčno prednost. Ključen dejavnik pri vsem skupaj je varnost, ki pa je tekom let dosegla zelo visoko stopnjo, le ta pa se bo tudi v prihodnje zagotovo krepila. Prav tako so komitenti bank vedno bolj zahtevni in od bank zahtevajo, da so vse bolj fleksibilne in cenovno ugodne. Pozitivna stran uvedbe in razvoja elektronskih prodajnih poti je zagotovo obojestransko zadovoljstvo. Torej banke na račun uvedbe teh sistemov znižujejo število zaposlenih in posledično stroške poslovanja, za komitente pa je tovrstno poslovanje bolj udobno in bistveno cenejše. V drugem sklopu smo teoretično opredelili pojem elektronskega bančništva ter primerjali določene opredelitve različnih avtorjev. Prav tako smo se dotaknili zgodovine razvoja elektronskega bančništva v Sloveniji ter v zadnjem delu tega poglavja opisali najpogostejše vrste elektronskih prodajnih poti ki jih ponujajo banke. V tretjem in četrtem sklopu smo predstavili elektronske storitve dveh različnih Slovenskih bank. V tretjem sklopu smo podrobno opisali storitve elektronskega poslovanja s prebivalstvom pri Abanki Vipi d.d., v četrtem sklopu pa smo se osredotočili na predstavitev storitev elektronskega poslovanja s prebivalstvom, ki jih nudi Nova Ljubljanska banka d.d.. V zadnjem sklopu smo opravili temeljito primerjalno analizo elektronskih storitev, ki jih ponujata obe banki in tako prišli do različnih ugotovitev. Zagotovo drži, da sta banki, ki smo ju primerjali na področju ponudbe elektronskih storitev zelo napredni. Obe izmed bank imata posamezne storitve ki izstopajo, zato je zelo nehvaležno trditi, da je določena izmed bank v celoti boljša. S tega vidika glede na potrebe raznih profilov komitentov to odločitev prepuščamo vsakemu bralcu posebej.
Ključne besede:Internet, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, Abanka Vipa d.d., Nova Ljubljanska banka d.d., mobilno bančništvo, spletno bančništvo, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, varnost.
Leto izida:2011
Založnik:[M. Fridl]
Izvor:Fram
UDK:336.71
COBISS_ID:10940444 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Z15ZGM13
Število ogledov:1350
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARATIVE ANALYSIS OF ELECTRONIC SALES CHANNELS IN THE CASE OF ABANKA VIPA D.D. AND NOVA LJUBLJANSKA BANKA D.D
Opis:The first section of the thesis reviews the global increase of internet usage, especially in less developed countries. Financial institutions have immediately recognized the great business opportunity in online banking services and started to introduce them massively. In the beginning customers started to accept such services gradually and cautiously, while nowadays they represent bank’s key selling points and competitive advantage. The key factor is security, which achieved very high levels over the years and will certainly increase even further in future. Customers became increasingly demanding and demand greater flexibility and affordability. The positive side of establishing and development of electronic sales channels is definitely mutual satisfaction. The introduction of such systems allows banks to reduce the number of employees and consequently operating costs, while on the other hand brings greater comfort and lower costs for customers. The second section defines the theoretical concept of online banking and compares specific definitions of various authors. We have also briefly touched upon the history of online banking in Slovenia. The last part of this section describes the most common types of electronic sales channels offered by the banks. The next two sections present the online banking services of two Slovenian banks. The third section describes in detail the online banking services for individuals offered by bank Abanka Vipa, while in the fourth section focuses on such services offered by bank Nova Ljubljanska banka d.d. In the last section we performed a thorough comparative analysis of the online banking services offered by both aforementioned banks and thus came to diverse conclusions. Undoubtedly online banking services of the above banks are very advanced. Both of them offer particular services in which they stand out, however it would be unfair to assert that the services of one bank are better than the other in general. With that in mind we leave that decision to each individual reader, according to his specific needs.
Ključne besede:Internet, online banking, electronic sales channels, Abanka Vipa d.d., Nova Ljubljanska banka d.d., mobile banking, internet banking, credit cards, telephone banking, security.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici