SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:LOGOTIP PODJETJA - OD IDEJNE ZASNOVE DO IMPLEMENTACIJE
Avtorji:Balažic, Klavdija (Avtor)
Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Balazic_Klavdija_1987.pdf (3,60 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Logotipi so temeljna vizualna sredstva podjetja ali organizacije. Čeprav se lahko pojavljajo v več oblikah, imajo vedno isti namen – doseganje prepoznavnosti podjetja ali organizacije. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj logotipov skozi čas, njihove osnovne značilnosti in povezavo z drugimi področji. Osredotočili smo se na metode in postopke pri snovanju kvalitetnih logotipov, ki smo jih podkrepili s konkretnimi primeri. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu analizirali logotipe konkurenčnih podjetij in oblikovali logotip za izbrano podjetje. Rezultat diplomskega dela je tako logotip za podjetje Viziens.
Ključne besede:vizualno komuniciranje, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip
Leto izida:2011
Založnik:[K. Balažic]
Izvor:Maribor
UDK:655.26:316.77(043.2)
COBISS_ID:15697174 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:8063
Število prenosov:463
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPANY LOGO - FROM CONCEPT TO IMPLEMENTATION
Opis:Logos represent an essential visual tool for companies and organisations. Although they may appear in a variety of forms, they always have the same purpose - to achieve company or organisational recognition. The diploma thesis presents the development of logos over time, their basic features and connections to other areas. Focus was placed on methods and procedures for designing successful logos, supported by concrete examples. The practical part of the thesis comprises an analysis of the logos of competitive companies and the design of a logo for the selected company. The result of the thesis is a logo for the company Viziens.
Ključne besede:visual communication, graphic design, corporate identity, logo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici