| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJ IN UPORABA PRODAJNE EMBALAŽE ZA NARAVNE KOZMETIČNE IZDELKE
Avtorji:Pivko, Valerija (Avtor)
Radonjič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Pisnik Korda, Aleksandra (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Pivko_Valerija_2011.pdf (3,20 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Nekatera podjetja težijo k ustvarjanju embalaže, ki ima čim manjši vpliv na okolje skozi celoten življenjski cikel, nekatera pa bi lahko postala v tem bolj aktivna, svojo okoljsko politiko bi lahko vodila intenzivneje. Z raziskavo smo ugotovili, da bi vključena podjetja lahko povečala raven prodajne kozmetične embalaže primerne za reciklažo, podjetja bi lahko prešla na uporabo sistema za ponovno polnjenje vsebine embalaže ter v svoje poslovanje vključila kreativne strategije na področju okoljskega managementa kozmetične embalaže. Razvoj kozmetične embalaže bi moral postati za podjetja enako pomemben kot razvoj same vsebine embalaže. Nekateri ponudniki naravne kozmetike skušajo izkoristiti priložnosti, ki jih ponuja varstvo okolja ter tako ustvariti okolju primernejšo embalažo, ki bo v tej množici ponudbe izstopala na prodajni polici in prodala izdelek. S pravilno marketinško komunikacijo in pravilno izkoriščenimi komunikacijskimi elementi embalaže zagotovo lahko dosežemo zavidljive rezultate na trgu naravne kozmetike.
Ključne besede:Naravna kozmetika, prodajna embalaža, okolju primernejša embalaža, trajnostna embalaža, marketinško komuniciranje.
Leto izida:2011
Izvor:Maribor
UDK:658.8
COBISS_ID:10919196 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TZ97WKBQ
Število ogledov:1685
Število prenosov:491
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE DEVELOPMENT AND USE OF SALES PACKAGING FOR NATURAL COSMETIC PRODUCTS
Opis:Some companies aspire to package creation which does not have a great influence on the environment through the whole life cycle and some companies want to become with this way more active. Their environment policy could be run more intensively. We proved with our research, that some involved companies could increase their level of sales cosmetics package properly for recycling, and would therefore skip to a usage of a system for refilling the content of packages. Their business could involve creative strategies on the field of environment management of cosmetic packages. The development of cosmetic packages should become for companies equally important as for the development of package content. Some providers of natural cosmetics are trying to make use of the opportunity, which is being offered from the environment care and therefore develop an environment friendly package that would stand out from the number of offers on the selling shelf and would be also sold. With appropriate marketing communication and the correct usage of element package communication we could definitive achieve some enviable results in natural cosmetic market.
Ključne besede:Natural cosmetic, sales package, environment friendly package, sustainable package, marketing communication.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici