| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TRŽNO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HYPO LEASING
Avtorji:Kodila, Marina (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kodila_Marina_2011.pdf (893,93 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dober izdelek/storitev, njegova dostopnost in privlačne cene v današnjem času niso dovolj, da podjetje izdelek/storitev proda. Bistveno je komuniciranje s sedanjimi in z možnimi bodočimi kupci. Kljub največjemu tržnemu deležu na slovenskem trgu, se podjetje Hypo Leasing d.o.o. zaveda pomena tržnega komuniciranja, kateremu namenja veliko pozornosti in sredstev. Oglasi podjetja so prepoznavni in dobro pozicionirani, ključni dejavnik za uspeh podjetja pa so tudi zaposleni in zunanji partnerji, s katerimi podjetje sodeluje, kar dokazujejo rezultati ankete.
Ključne besede:tržno komuniciranje, orodja tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, neposredno trženje, osebna prodaja, podjetje
Leto izida:2011
Založnik:[M. Kodila]
Izvor:Ljutomer
UDK:659.3
COBISS_ID:10938652 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YHYIJMOM
Število ogledov:1877
Število prenosov:229
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING COMMUNICATIONS IN THE COMPANY HYPO LEASING
Opis:Today is not enough a good product / service, its availability and attractive prices, that the company product / service sold. It is essential to communicate with existing and potential customers. The company Hypo Leasing d.o.o. is aware of the importance of marketing communication, although it has the largest market share in Slovenia. Marketing communication devotes much attention and resources. Advertising of company are identified and well-positioned. A key faktor for success of the company are employees and external partners, that is evidenced by the poll results.
Ključne besede:marketing communication, marketing communication instruments, advertising, selling promotion, public relations, directly marketing, direct sale, company


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici