| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ROKOPIS PRI UČENCIH 4. IN 5. RAZREDA
Avtorji:Dežan, Tjaša (Avtor)
Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Dezan_Tjasa_2011.pdf (709,03 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pisava je že od nekdaj privlačila ljudi, saj je v njih gojila določene mistične občutke, v njej so videli globlji pomen. Z razvojem sodobne tehnologije je postal rokopis že prava redkost. Ravno zaradi teh sprememb smo se odločili, da raziščemo položaj oz. razvoj pisave pri naših osnovnošolcih, ki v poplavi sodobnih medijev (ne)razvijajo individualno pisavo. V raziskovalnem vzorcu je sodelovalo sedemdeset učencev 4. in 5. razreda iz dveh mariborskih osnovnih šol ter njihove razredne učiteljice. Zanimalo nas je, ali naše osnovnošolce še sploh zanima individualna oblikovanost rokopisa, ali koga posnamejo pri tej dejavnosti, ali so zadovoljni s svojo pisavo, kdo v družini ima po njihovem mnenju najlepšo pisavo in kako pišejo. Na vsa ta vprašanja smo skušali najti odgovore v empiričnem delu diplomskega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo se osredotočili predvsem na razvoj grafomotorike, ki je pomembna že v predšolski dobi. Pregledali smo tudi potek opismenjevanja v prvi triadi osnovnošolskega izobraževanja in kaj veleva učni načrt na področju pisanja v 1. in 2. triadi. Pregledali smo, kakšne so estetske zahteve v pisavi in kakšne težave se lahko pojavijo pri učencih pri učenju pisanja. Za konec smo še na kratko preleteli nekaj osnov o grafologiji in o najpogostejših kriterijih, ki jih grafologi uporabljajo pri »branju« pisave.
Ključne besede:pisava, rokopis, grafomotorika, opismenjevanje, grafologija, učni načrt.
Leto izida:2011
Založnik:[T. Dežan]
Izvor:Maribor
UDK:811.163.6(043.2)
COBISS_ID:18729480 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5EYWSICM
Število ogledov:2161
Število prenosov:89
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:HANDWRITING WITH PUPILS OF THE 4th AND 5th GRADE
Opis:The handwriting has always attracted people, as it awoke certain mystical feelings and at the same time pople saw deeper meaning in it. With the development of modern technology the handwriting has become a rarity. And because of those changes we decided to explore the development of handwriting with our pupils who (don't) develop their own individual handwriting in this period of modern media. We included 70 pupils and 2 teachers from 2 elementary schools in Maribor into our survey. We were interested in how important the handwriting is to the pupils, who they choose to imitate, who they think has the most beautiful hadwriting in their family and how they write. We tried to answer these questions in the empirical part of our survey. In the theoretical paart of our survey we focused on the development of printing readiness, which is very important already with pre-school children. We took a closer look at the literacy training in the first three years of elementary scholing and were interested in what is the focus of curriculum in the following six years of elementary schooling. We checked the aesthetic demands in handwriting and what kind of problems children face while learning how to write. We also looked into same basics of graphology and the most common criteria graphologists use to understand the handwriting.
Ključne besede:handwriting, manuscript, printing readiness, literacy training, graphology, curriculum


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici