| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA MODELIRANJA ŽENSKIH OBLEK V IZLOŽBI
Avtorji:Toplak, Katja (Avtor)
Abram-Zver, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Palčič, Iztok (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Toplak_Katja_2011.pdf (3,39 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Namen diplomske naloge je bil prikazati kako podjetje izdela na tisoče oblek, ki so v bistvu narejene iz enega kroja, skozi oči potrošnika pa so te obleke popolnoma različne. Uporabijo samo različne materiale, preoblikujejo temeljni kroj, dodajo različne dodatke in videz obleke je drugačen. V določene časovnem obdobju sem predstavila različne kose oblačil v izložbi. Spremljala sem njihovo prodajo in prišla do sklepa, da izložba bistveno ne vpliva na prodajo artiklov, ki so v trgovini. Potrošniki v večini primerov kupujejo stvari, ki jih potrebujejo ali so jim zelo všeč in imajo cenovno ugodno ceno.
Ključne besede:ženska obleka, modeliranje, analiza modelov, analiza prodaje
Leto izida:2011
Založnik:[K. Toplak]
Izvor:[Maribor
UDK:687.12.017(043.2)
COBISS_ID:16036886 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:V1CFOP4U
Število ogledov:1317
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ANALYSIS OF MODELING WOMEN`S CLOTHING IN SHOP-WINDOWS
Opis:The purpose of this diploma paper is to show how a company can make thousands of dresses which are basically made of one cut but they are totally different through the customers' eyes. Various materials are used, the basic cut is redesigned, various decoratives are added and the dress seems different. I introduced various pieces of clothes in shop windows in a certain time period. I paid attention to their sales and I came to the conclusion that shop windows do not significantly influence the sales of the products in the shop. Customers mostly buy things that they need, like or the things with accessible prices.
Ključne besede:female clothing, modelling, analysis models, sales analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici