| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:KONTROLING ZA PRESOJO STRATEŠKIH USMERITEV NA PRIMERU PODJETJA V KRIZNIH RAZMERAH
Avtorji:Podkubovšek, Nejc (Avtor)
Kolar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Podkubovsek_Nejc_2011.pdf (669,89 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Velika gospodarska kriza, ki traja že skoraj štiri leta, se je začela v ZDA. Kot začetek krize večina stroke navaja pok ameriškega balona drugorazrednih hipotekarnih posojil, poleti leta 2007. Propadati so začele velike finančne institucije v ZDA in kasneje po vsem svetu. To je povzročilo nevšečnosti številnim podjetjem, ki so imela likvidnostne težave, saj kar naenkrat ni bilo mogoče dobiti posojila. Tudi investitorji so bili glede prihodnosti zadržani in negotovi. Večina podjetij na krizo ni bila pripravljena, kar pomeni, da niso imeli rešitev za izhod iz nje. Vodilno vlogo v podjetjih so prevzeli krizni managerji. Kriza je zaradi upadanja prodaje vplivala na zmanjšanje prihodkov v podjetjih. Kar je sorazmerno s prihodki potrebno zmanjšati tudi stroške, je v tem času bil še kako potreben dobro zasnovan kontroling, ki je predvideval, kje se ti stroški lahko zmanjšajo, po drugi strani pa podjetju čim prej zagotovil, da bo spet povečalo prodajo in s tem prihodke. Pri zagotavljanju dolgoročnega razvoja in obstoja podjetja je izredno pomembna vloga stroškov. Poslovodniki oziroma kontrolerji morajo biti usmerjeni v prihodnost, pri tem pa misliti in delovati ciljno in koristno. Vsako podjetje mora imeti razvito strateško planiranje, s katerim razkriva svojo vizijo, poslanstvo in izbrane strategije. Poslovodstvo izbere tiste strategije, ki ob sinergiji različnih poslovnih področij in funkcij ustvarjajo največjo konkurenčno prednost podjetja, kar je lahko bistvenega pomena za znižanje stroškov podjetja.
Ključne besede:Ključne besede: Kriza, kontroling, uravnoteženi sistem kazalnikov, strategija, strateški cilj.
Leto izida:2011
Založnik:[N. Podkubovšek]
Izvor:Maribor
UDK:657.6
COBISS_ID:10935068 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:J7LQMBP5
Število ogledov:1263
Število prenosov:190
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONTROLLING AND CHECKING THE STRATEGIC FOCUS ON THE CASE OF THE METAL INDUSTRY IN CRISIS SITUATIONS
Opis:The mayor global financial crisis that has been going on for the past four years started in the United States of America. According to most of the theorists in this field, the beginning of this crisis was the collapse of second-grade mortgage loans in America in summer 2007. First, mayor financial institutions in the USA started to collapse and later on this phenomenon spread across the world. The collapse represented a problem to several companies with liquidity problems because, suddenly, it was impossible to get a loan from the aforementioned institutions. Also, investors were doubtful of the future. Most of the companies were not prepared for this crisis, in other words, they did not know how to overcome it. The leading role in companies was given to crisis managers. This crisis had an impact on cost reduction in companies due to drop in sales. Costs must be reduced proportionally with incomes. That is why it is crucial to have a well-designed controlling that will foresee where costs could be reduced and, on the other hand, assure the company an increase in sales and consequently its income. Costs are essential in assuring the company’s long-term development and existence. Managers or controllers must look forward and think and act with a goal in mind. Each company should have a developed strategic plan to determine its vision, mission and selected strategies. Management has to choose the most competitive strategies in an area of different fields and functions and their choice could be crucial for cost reduction in a certain company.
Ključne besede:Keywords:crisis, controlling, balanced scorecard, strategy, strategic goal.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici