| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OGLAŠEVANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH NA PRIMERU FACEBOOKA
Avtorji:Novak, Martina (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Novak_Martina_2011.pdf (8,42 MB)
MD5: 1688F4863A3B8847AC1E4A487F53A2B3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu obravnavamo družbene medije kot novo priložnost za promocijo in oglaševanje podjetij. Spoznali smo družbena omrežja na splošno in nekaj teh, ki jih uporabljamo tudi v Sloveniji na kratko predstavili. Podrobneje smo se osredotočili na družbeno omrežje Facebook, predvsem na samo spletno stran, njen izgled in storitve, ki jih ponuja uporabnikom. V nalogi je podrobneje opisan Facebook kot orodje za uporabo oglaševanja. Spoznali smo brezplačne in plačljive načine promocije in oglaševanja na tem družbenem omrežju, pozitivne in negativne lastnosti takšnega načina oglaševanja in njegovo učinkovitost. Raziskovalni del diplomske naloge zajema analizo prikazovanja plačljivih oglasov uporabnikom in sicer glede na demografsko segmentiranje.
Ključne besede:družbena omrežja, Facebook, promocija, ciljano oglaševanje, internet
Leto izida:2011
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:10930716 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I3HOGOXL
Število ogledov:2446
Število prenosov:525
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERSTISING ON SOCIAL NETWORKS CASE STUDY: FACEBOOK
Opis:In this diploma work we discuss social media as a new opportunity for promotion and advertising of companies. We got to know social networks in general and some of those, used also in Slovenia, were presented. A more specific focus was given to the social network Facebook, primarily to the website, its look and services that it offers to its users. This work gives a more specific account of Facebook as a tool for advertising. Descriptions of free and payable ways of promotion and advertising on this social network were given as also the positive and negative attributes of it and the effectiveness of such advertising methods. The research part encompasses the analysis of payable advertisement display to users, based on a demographic segmentation.
Ključne besede:social networks, Facebook, promotions, target advertising, internet


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici