SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SPLETNO OGLAŠEVANJE IN OGLAŠEVANJE PREKO SOCIALNIH OMREŽIJ V PODJETJU SPLETNE NOVICE D.O.O.
Avtorji:Šrot, Samanta (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Srot_Samanta_2011.pdf (1,95 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Spletno oglaševanje je v tem času najbolj razširjeno orodje, ki ga podjetja uporabljajo za oglaševanje svojih izdelkov in storitev. Zahvaljujoč socialnim omrežjem imajo podjetja veliko lažjo pot do ciljnih javnosti, kakor so jo imela v preteklosti. Oblik spletnega oglaševanja je kar nekaj in se konstantno, brez zadržkov razvijajo. Poznamo primere, kot so video oglasi, tekstovni oglasi in slikovni oglasi. Te oglase lahko poleg prikazovanja na socialnih omrežjih, prikazujemo tudi na različnih iskalnikih, kot je npr. Google, s pomočjo sponzoriranih povezav, s pošiljanjem e-mile kampanj in z zakupi oglasnega prostora oz. pozicije na drugih spletnih portalih. Google ponuja več različnih aplikacij, ki merijo obiskanost spletnih strani, in jih mora vsak dober tržnih znati uporabljati in iz njih razbrati prave podatke.
Ključne besede:spletno oglaševanje, spletni oglas, Facebook, Google AdWords, Google Analytics, merjenje učinkovitosti spletnega oglaševanja.
Leto izida:2011
Založnik:[S. Šrot]
Izvor:Koper
UDK:659.1
COBISS_ID:10932252 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2689
Število prenosov:362
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:WEB ADVERTISING AND SOCIAL NETWORK ADVERTISING IN COMPANY SPLETNE NOVICE D.O.O.
Opis:Promotion on the web is one of the most popular marketing tools at this moment used to promote products and services of the companies. Thanks to social networks companies can now reach their target audiences easier and cheaper than ever before. Types of web promotions are many and are constantly evolving. From video, image and text ads that can be shown in different social networks, search engines in the form of sponsored links, in e-mails with the help of e-mail marketing tools and in many more web ad positions in different web portals. Google is also offering many tools that can help track traffic on our sites and this metric has now become a basis for making decisions of every good marketer.
Ključne besede:Web advertising, online advertisement, Facebook, Google AdWords, Google Analytics, measurement the effectiveness of online advertising.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici